دوستم
آخه مگه نمیگن گیاهیجات زیادیش ضرر داره
من دوران پریود بومادران میخوردم بهتر میشدم
من دکتر زنان رفتم بهم ال دی داد
شما رژیم غذایی خاصی دارید من دکتر زنان گفت پروتیین کم بخور اصلا نمیدونم چی بخورم چی نخورم حداقل بزرگ نشه
نمیدونی از غصه دارم میمیرم مجردم کار به عمل بکشه چیکارکنم
اگه بدونم بومادران جوابه هرروز میخورم