2777
2789
عنوان

مذهبیا

| مشاهده متن کامل بحث + 2500 بازدید | 296 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میشه اینم بگی چرا.   که دیه زن نصف مرده ؟

الان که برابر شده🤔

قبلا اینجوری بود

اما دلیلش این بود که مرد نون زن و بچه میده و وقتی مرد میمیره اون پول رو میدن به خانمش 

اما الان چون زن و مرد هر دو کار میکنن برابر شده

در اصل دیه مرد رو به زن میدن عزیزم🙈

قانون الهیه دلیل نمیخواد  دیدت به دین اشتباهه مثلا برای پاک شدن اب یه حدی هست فکر کن مثلا ۱۰ ...

عمل کور کورانه چ فایده خدا خودش گفته با عقل با تعقل بپذیر مختاری !!

خدا به انسان عقل و اختیار و قدرت تصمیم گیری و فکر داده نه اینکه بی جون و چرا!!!!

بله ولی چه ربطی به عقل داره؟

 دین داریم ما

در مورد مسائل دینی قدرت اختیار نداریم

عمل نکنی به دستور خدا عمل نکردی 

دلیل نمیخواد

لایک نکن💨
میشه اینم بگی چرا.   که دیه زن نصف مرده ؟

بزار مثال بزنم ببین مثلا من ازدواج کردم دیه شوهرمو بگیرم میتونم باهاش خرجی خونه رو بدم یا باهاش ی کاری شروع کنم ی پشتوانه ای هست برای من چون مرد خونمو نون اورمو از دست دادم 

حالا اگه بیاد شوهرم دیه منو بگیره خودش مرده میتونه خرج بچه ها و خودشو در بیاره ولی زن سخته براش بتونه در بیاره برا همین برای مرد بیشتره 

بزار مثال بزنم ببین مثلا من ازدواج کردم دیه شوهرمو بگیرم میتونم باهاش خرجی خونه رو بدم یا باهاش ی کا ...

خب اگه یه زنی سرپرست خانوار باشه چی فوت کنه به بچه هاش نصف یه مرد دیه بدن ؟ یا یه زنی شاغل باشه چی ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز