2777
2789
عنوان

بدبخت شدم

| مشاهده متن کامل بحث + 872 بازدید | 59 پست
فقط خدا ب دلم نگاه کنه ..کاش فقط چند روز باشه یا چند ماه مامانم مریضه میترسم بلائی سرش بیاد

دیگه کاریه که شده چند روز در موردش حرف نزن اگه چیزی هم گفت جواب نده

از خانوادش آتو نداری؟ 

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همون دیگه بخاطر همین‌میگم چند روز هیچی نگو چون اکثرا کینه ایی نیستن زود آروم میشن.بعد ب مادرت بگو با ...

فقط دعا کنید برام انشالله خدا خودش درست کنه چون داره میبینه همه چی رو 

یبار که گفت برو خونه بابات جمع کن برو خونه بابات  بگو از خونه بابام منو نترسون خونه بابام درمق ...

گفت عزیزم گفت جواب پیام یا زنگشونو بدی باید بری و پیش من جایی نداری

نه کار خاصی نکردن که قابل گفتن باشه 

اگه کاری باهات ندارن چرا اجازه میدی مامانت بدشونو بگه؟ احترام به خانواده ی شوهرت یعنی احترام به شخص شوهرت

بنظرم حق داره شوهرت عصبانی بشه

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

من یه پسر خواهر ۶ ساله دارم بهش خیلی وابسته هستم ۱ روز صداشو نشنوم دق میکنم چه جوری دیگ نبینمش..ولی ...

خب عزیزم این خوبه زود فراموش می‌کنه خداروشکر کینه نیست نگران نباش

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغیر دهم....شهامتی ده تا بپذیرم آنچه را که میتوانم تغیر دهم....ودانشی که تفاوت این دو را بدانم .... آمین 
گفت عزیزم گفت جواب پیام یا زنگشونو بدی باید بری و پیش من جایی نداری

سریع عکس العمل نشون نده فردا لیوان بشکنی میگه برو خونه بابات 

یه جوری جمع کن برو خونه بابات که دفع اول اخرش میشه این حرف 


.
اگه کاری باهات ندارن چرا اجازه میدی مامانت بدشونو بگه؟ احترام به خانواده ی شوهرت یعنی احترام به شخص ...

میدونم حق داره بخدا می دونم...باید الان چه غلطی کنم من میمیرم خانوادم رو نبینم دووم نمیارم 

میدونم حق داره بخدا می دونم...باید الان چه غلطی کنم من میمیرم خانوادم رو نبینم دووم نمیارم 

حالا یه چند روزی رو به احترام شوهرت قطع رابطه کن در موردشونم با شوهرت حرف نزن ان شاء الله عصبانیتش فروکش میکنه سعی کن هیچ وقت خودتو بین شوهرت وخانوادت نزاری یه جور مدیریت کن که نتونن ضربه هاشونو به تو بزنن اگه گله ای کم کاری هست نیان به تو بگن 


اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز