2777
2789
عنوان

بدبخت شدم

| مشاهده متن کامل بحث + 872 بازدید | 59 پست

مامانت چرا همچین پیامی داده فکر نمی‌کرد احتمال داره به جای دخترش دامادش پیامو اول ببینه؟ هرچی میخواین فحش بدید تلفنی حرف بزنید چرا با پیام آخه؟ 

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه کاریه خب؟مگه رو درو ب اندازه ی کافی غیبت نمیکنین؟دیگه چرا پیام میدید درمورد خانواده ی شوهر؟اصلا مادرتون کار خوبی نمیکنه ب هر حال شما دیگه عضوی از خانواده ی شوهرتی مادرت  خوبیشونو ک نمیگه حداقل آتیش بیار معرکه نباید بشه.شما خودت باید با مادرت صحبت کنی اصلا هیچ حرفی نزن با شوهرت  راجع ب این موضوع این چند روزه

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
برو خونه ی بابات بزلر ببینیم چه گوهی میخواد بخوره شوهرت عنتر

یکم آروم تر 

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغیر دهم....شهامتی ده تا بپذیرم آنچه را که میتوانم تغیر دهم....ودانشی که تفاوت این دو را بدانم .... آمین 

الان عصبی این حرف زده،بسپارش به بزرگترا مثلا به بابات بگو بیاد باش حرف بزنه و بگه سو تفاهم شده و ..بعدشم مامانت یه مهمونی خیلی  کوچیک بگیره دعوتتون کنه/در حد خانواده شما و خواهرتون/ برید و همه چی درست میشه ان شالله.ولی مطمن باشید زمان بگذره حل میشه نگران نباش

قسم بہ روزے كہ جز خدايتــ مرحمے نخواهے داشت....🌱آرامش است عاقبت اضطراب ها 🌱
بخدا صد بار گفتم پیام این مدلی نده

حالا که گفتی واهمیت نداده یه مدت به حرف شوهرت باش وقطع رابطه کن بلکه مادرت یاد بگیره الکی برات معرکه چاق نکنه

اینجا ایران است رو برای تحقیر به کار نبرید💔هیچ چیز خطرناکتر از این نیست که جامعه ای بسازیم که در آن بیشتر مردم حس کنند که هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند از آن جامعه محافظت میکنند، ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه میخواهند که آن جامعه را نابود کنند.- مارتین لوترکینگ

چه کاریه خب؟مگه رو درو ب اندازه ی کافی غیبت نمیکنین؟دیگه چرا پیام میدید درمورد خانواده ی شوهر؟اصلا م ...

من یه پسر خواهر ۶ ساله دارم بهش خیلی وابسته هستم ۱ روز صداشو نشنوم دق میکنم چه جوری دیگ نبینمش..ولی از طرفی شوهرم کینه ای نیست ب این فکر میکنم دلم آروم میگیره 

حالا که گفتی واهمیت نداده یه مدت به حرف شوهرت باش وقطع رابطه کن بلکه مادرت یاد بگیره الکی برات معرکه ...

فقط خدا ب دلم نگاه کنه ..کاش فقط چند روز باشه یا چند ماه مامانم مریضه میترسم بلائی سرش بیاد

من یه پسر خواهر ۶ ساله دارم بهش خیلی وابسته هستم ۱ روز صداشو نشنوم دق میکنم چه جوری دیگ نبینمش..ولی ...

همون دیگه بخاطر همین‌میگم چند روز هیچی نگو چون اکثرا کینه ایی نیستن زود آروم میشن.بعد ب مادرت بگو باهاش صحبت کنه از دلش دربیاره

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز