شوهرم تو گوشیم یه پیامی دید از مامانم که به خانواده شوهرم توهین کرده بود یادم رفته بود پاک کنم شوهرم روی خانوادش حساسه برگشت به من گفت با خانوادت باید قطع رابطه کنی وگرنه میری خونه بابات چه تلفنی چه رفت و آمدی باید قطع کنی بفهمم با مامان و خواهرت رابطه داری میذارمت خونه بابات فقط می تونی جواب تلفن باباتو بدی.بچه ها حالم خرابه من بیماری وسواس فکری و میگرن و سردرد تنشی دارم این مسائل برام سمه انقد تو شوکم نمی دونم فردا زنده میمونم یا نه الان باید چیکار کنم خدایا کمکم کن دارم دق میکنم تروخدا یه چیزی بگید
(#نه_به_خشونت_علیه_زنان)《منو تو تاپیک های زیبایی_پوست_مو... تگ کنین لطفا با تچکر 🌷😊》❌شاید باورتون نشه اما هنوز یه سری احمق وجود دارن که وقتی میخوان از یه زن تعریف کنن میگن خیلی مردی!!❌(یبوستی 🐴 است)💜سال ۹۵ با نی نی سایت اشنا شدم فک کنم صدمین کاربریمه اینبارخیلی بده که تو نی نی سایت اشنا داشته باشی🤦♀️😡●منو بابت تاپیک های دروغم حلال کنین مجبور بودم🥴😬🙏🏻🤕●
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
هه اوایل ازدواج ازاین بحثا هست اول اینکه به ظاهر یه مدت به حرفش گوش کن وکم کم قانعش کن که مادرم دوارسوتفاهم شده ومن براش توضیح دادم وکم کم نظرش رو برگردون
من هر روز خدا انقد استرس دارم همه نوع مشکلی هر روز تجربه میکنم دیگه براش عادی شده
بگردم گلم🌷
(#نه_به_خشونت_علیه_زنان)《منو تو تاپیک های زیبایی_پوست_مو... تگ کنین لطفا با تچکر 🌷😊》❌شاید باورتون نشه اما هنوز یه سری احمق وجود دارن که وقتی میخوان از یه زن تعریف کنن میگن خیلی مردی!!❌(یبوستی 🐴 است)💜سال ۹۵ با نی نی سایت اشنا شدم فک کنم صدمین کاربریمه اینبارخیلی بده که تو نی نی سایت اشنا داشته باشی🤦♀️😡●منو بابت تاپیک های دروغم حلال کنین مجبور بودم🥴😬🙏🏻🤕●
یه روز شوهر منم از پشت در خونه بابام اینا شنیده بود که مامانم و ابجیم به خانوادش توهین کردن....یکی دو ماه قهر کرد بعد بابام آشتیشون داد....اما توی اون یکی دوماه من اصلاااا به شوهرم فشار نیاوردم.سخت بود تحمل این موضوع اما خواستم احساس نکنه پشتش نیستم.و هنینطورم شد.از لج افتاد و بابام آشتیشون داد
عزیزم بزار یه چن روزی اروم بشه بعد باهاش صحبت کن بگو که مامانم عمدی اونو نگفته که بعدشم اون مادرمه گناه داره نمیتونه دوریمو تحمل کنه اگه توهم باشی هیچ وقت مادرتو کنار نمیزاری
بخاطر یه پیام بی ارزش نمیشه که ادم مادرشو بزاره کنار