2777
2789
عنوان

حامله شدم...🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

| مشاهده متن کامل بحث + 3705 بازدید | 194 پست
ممنون عزیزم که اینقد دل بزرگی دارید بعضیا میان دل میشکنن ومیگن طعنه زدی...ولی خدا لعتنم کنه اگه قصد ...

متولد هفتادی عزیزم؟

انقد غصه بیخود نخور باشه؟ قول بده 

                حس من به نی نی سایت، به ترتیب😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیشه گفت ولی خوب باهاش حرف بزن آدم به جیگر گوشه اش میگه جونور اخه خواهرم اینهمه اسم قشنگ   & ...

اخه حس خوبی دارم وقتی جونور صداش میکنم 😍😍😍ب  دنیا بیاد قراره ی گاز محکم بگیرم ازش

دشمن زنان،زنان احمقن👊دانشگاه روانشناسی خوندم و در اینده من دکوراتور کیک میشم❤زندگیم رو با عشق ساختم،با عشق ادامش میدم💕من یک زن موفقم یک انسان قوی برای اهدافم تلاش میکنم و ب دست  میارمشون 
میگن سن بالا که میره احتمال سندروم داون میره بالا ...

خوب عزیزم نگرانی نداره که تا به دنیا بیاد چند بار قراره بری غربالگری

خدای مهربونم بهم ثابت کردی که " در دایره قسمت ما نقطه پرگاریم... لطف انچه تو بنمایی حکم آنچه تو فرمایی"....خودت این نی نی رو بهم هدیه کردی، خودت هم حفظش کن.لیاقت پذیرش و بزرگ کردنشو بهمون بده.
واقعا دست تک تکتون درد کنه که روحیه میدین انشالله هر چی میخواین  خدا بهتون بده

اصلا نگران سندرم و مشکلات از این دست نباش این حرفا مال داخل ایرانه و الا تو کشور های دیگه می گن بچه هایی که تو سن بالا بدنیا میان باهوش تر هم هستن.

ممنون عزیزم که اینقد دل بزرگی دارید بعضیا میان دل میشکنن ومیگن طعنه زدی...ولی خدا لعتنم کنه اگه قصد ...

واقعا ادم‌میمونه گلم اصلنم طعنه نزدی من از اون حرفت یه مادر دیدم ک انتظار بچشو میکشه و مطمئن باش ک نی نیت میاد فعلا نازشو بکش دخترو ناز خودشو داره😉😍

خدایاا مامان جووونی 😻💕

نگران نباش اصلا خاله منم 43 باردار شد قندم داشت ولی خداروشکر هم خودش الان سالم و سرحاله هم دخترش خیلی گل و خانوم شده . 

دعااامون کنیا 

خدایا شکرت که هستی =)
چقدددد برات خوشحالم چقددددددد.... هر دفعه ک کاربریتو میبینم قند توی دلم اب میشه... برای منم دعا کن

ای حانم مرسی گلم 

حتما عزیزم💋

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
برعکس شنیدی گلم  زیر ۳۰ ساله اینی ک میگی مبارکه باشه  بچه هم داری دیگه؟

عزیزم ایشون درست میگه سن ک میره بالا احتمال سندروم میره بالا ما تو‌کتاب زیستمون داشتیم اینو یه  دانش اموزم میدونه

انشالله ک برا ایشون سالم باشه 

اسی مبارکت باشه همچین عزیز بشه برات

دشمن زنان،زنان احمقن👊دانشگاه روانشناسی خوندم و در اینده من دکوراتور کیک میشم❤زندگیم رو با عشق ساختم،با عشق ادامش میدم💕من یک زن موفقم یک انسان قوی برای اهدافم تلاش میکنم و ب دست  میارمشون 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792