2777
2789
عنوان

بارداری 🌰

| مشاهده متن کامل بحث + 580 بازدید | 83 پست
انشاالله برا همه سالم باشه.من پسرم سز بود اینم سز ه... پسر کوچولوم آجیش بیاد یسالشه...

الهی عزیزم چ خوب ک این یکی دختره هر دوشو داری خدا واست حفظش کنه اسمشو چی گذاشتی؟

خدا بزرگترین نعمتو نصیبم کرد  فرشته کوچولوی من این دفعه نمیزارم ازم جدا بشی خدا جون خودت حافظ فرشته کوچولوم باش یا امام حسین خودت تو محرم این کادو رو بهم دادی خودتم ازش محافظت کن   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم دوماهمه چون قبلا شکمم مثل کتاب صاف بود فوری شکمم زد بیرون الان مامانم میگه ۵ماهته خبر نداری🤣 ...

اره دیگه منم مث توام . ولی من یکم داشتم شکم الان ی کوچولو بیشتر شده ... پس طبیعیه 

تو۱۶ هفته بارداری دخترمو ب علت ناهنجاری ازدست دادم . میشه بره اینکه بارداری بعدیم سالم باشه صلوات بفرستین... روحیم داغونه ❤
من حامله ک شدم توی دوسه ماه اول ۶ کیلو کم کردم تازه🤣

خخخخ اره منم اوایل کم کردم ۸۰۰ گرم. چون ویار داشتم بالا میاوردم . ولی الان فقط حالتشو دارم و بالا نمیارم 

تو۱۶ هفته بارداری دخترمو ب علت ناهنجاری ازدست دادم . میشه بره اینکه بارداری بعدیم سالم باشه صلوات بفرستین... روحیم داغونه ❤
چند هفته این شما؟

الان ۱۰ هفته ام . اینی ک گفتم کم کردم از ۵ هفته تا ۸ هفته بود 

تو۱۶ هفته بارداری دخترمو ب علت ناهنجاری ازدست دادم . میشه بره اینکه بارداری بعدیم سالم باشه صلوات بفرستین... روحیم داغونه ❤
اره بابا نگران نباش نینی مون درشته😍😍

عززیزززم . انشاالله سالم باشن . چندوقتته؟ زایمانتو کی زدن؟ 

تو۱۶ هفته بارداری دخترمو ب علت ناهنجاری ازدست دادم . میشه بره اینکه بارداری بعدیم سالم باشه صلوات بفرستین... روحیم داغونه ❤
پس اول راهی هنوز 🤗

اره بابا تازه دورقمی شدم 😂 شما چندوقتته گلم؟ 

تو۱۶ هفته بارداری دخترمو ب علت ناهنجاری ازدست دادم . میشه بره اینکه بارداری بعدیم سالم باشه صلوات بفرستین... روحیم داغونه ❤
من هفته ۳۳هستم تا خود ۲۰هفتگی از شدت ویار نون پنیر میخوردم فقط 🤣

الهی خیلی سخته. بره من کم شده ولی قطع نشده ‌. ایشالا کوچولوتو صحیح و سالم بغل بگیری 😍

تو۱۶ هفته بارداری دخترمو ب علت ناهنجاری ازدست دادم . میشه بره اینکه بارداری بعدیم سالم باشه صلوات بفرستین... روحیم داغونه ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز