2777
2789
میگه من پسندیدمت مگه قراره دوباره عروس شی که دنبال مو میگردی کچل بشی هم میخامت.مهم نیست.

بگومگه قراره سالم بمونم که دوباره ازدواج کنم میخوام سالم بمونم که دوروزدیگه اگه بچه دارشدم بتونم بچمونگهش دارم بگومن برای مادرتوکه ساخته نشدم 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نزدیک ۴۰سالشه .مادر دوسته.میخام همه برادرشوهرامو جمع کنم بهشون بگم جریانو بگم که با هم مادرو نگهداری ...

وای من فک کردم بچس ببخشیدهاولی خاک توسرش توچهل سال هنوزم دست نکشیده ازمادرش ایناتقصیرتوام هست هانتونستی شوهرتوبگیری زیربال وپرت بازبونت نتونستی چاخانش کنی بچه که نیس 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
بگم باردارشم مادر مریض .بچه ی مریض دنیا میاره شاید قبول کنن

فقط خودتوبزنی ب مریضی یابگوباردارم چ میدونم یه چیزی که میدونی باورمیکنن اگه بری بخداعمرت تموم میشه میدونم که میگم خودم دیدم همچی چیزایرو

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
وای من فک کردم بچس ببخشیدهاولی خاک توسرش توچهل سال هنوزم دست نکشیده ازمادرش ایناتقصیرتوام هست هانتون ...

نه مادرش یه شیطانه که نگو اون گفته 

سنتی هستن اخه

اینم جونشو برا مادرش میده ولی سعیمو میکنم با دعوا هم شده نرم اونجا پیش مادرش

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
فقط خودتوبزنی ب مریضی یابگوباردارم چ میدونم یه چیزی که میدونی باورمیکنن اگه بری بخداعمرت تموم میشه م ...

من چند سال اونجا بودم .تازه دو ساله اومدم خونه خودم میدونم چقدر سخته .تازه حالم خوب شده تازه موهام در اومده.بخدا رفتم ارایشگاه.ارایشگره تا موهامو دید گفت وای خدای من.تو چه فشار عصبی بودی که موهات همچین شدن.اورد منو نشوند یطرف گریه کردم 

گفت چرا گریه میکنی گفتم پدرم تازه فوت کرده برا همین گریه میکنم 

خجالت کشیدم اخه چی میگفتم

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
فقط خودتوبزنی ب مریضی یابگوباردارم چ میدونم یه چیزی که میدونی باورمیکنن اگه بری بخداعمرت تموم میشه م ...

تو چکار کردی ک شوهرت قبول کرد از اون بگو از کارات خاهش میکنم

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
نه مادرش یه شیطانه که نگو اون گفته  سنتی هستن اخه اینم جونشو برا مادرش میده ولی سعیمو میکنم ب ...

نرودخترشایدداره میترسونت که طلاقت میدم بگونمیام توخودت تنهابرومن همینجاتوخونم تنهازندگی میکنم توام دوس داری بروبامادرت بگوتوکه مادرمیخواستی چرازن گرفتی 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
تو چکار کردی ک شوهرت قبول کرد از اون بگو از کارات خاهش میکنم

من ازدوران عقدم خون مادرشوهرم بودم کلفتیشونومیکردم ۱۶ساله بودم ۲ سال توعقدبودم خیلی اذیت میکردن خون بابام نمیذاشتن برم مادرشوهرم خیلی دخالت میکردتاراضی شدن عروسیمونوبگیرن همین که گرفتن من دیگه اون خون نرفتم اومدن درخونم جیغ وسروصداکه خون کثیفه ظرفاکثیفه من درخونموبستم ونشستم ب شوهرمم گفتم توام بروپیش مادرت گفتم ولی اون نرف بااینکه خیلی مادرشودوس داشت بعدم باردارشدم که اصلانرفتم کارم نکردم 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
من ازدوران عقدم خون مادرشوهرم بودم کلفتیشونومیکردم ۱۶ساله بودم ۲ سال توعقدبودم خیلی اذیت میکردن خون ...

شوهر من بود از خونه مینداخت بیرون منو

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
تو چکار کردی ک شوهرت قبول کرد از اون بگو از کارات خاهش میکنم

بازم همینجوری که بارداربودم خیلی دخالت میکردن کتک خوردم توحاملگیم انقدسختی دادن بهم بابچه توی بغل س روزه گفتن بروخونه بابات میخواستم بیام بازم شوهرم سروصداکردکه اگه بری میام کوچتونوبهم میریزم بازم نشستم باهمون شرایط ساختم خیلی قهرکردم رفتم خون بابام ولی بازمیومددنبالم ولی خداخودش ب شوهرم نشون داد

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
من ازدوران عقدم خون مادرشوهرم بودم کلفتیشونومیکردم ۱۶ساله بودم ۲ سال توعقدبودم خیلی اذیت میکردن خون ...

بازم ممنون از لطفت ببینم چی میشه برام زیاد دعا کن الهی خیر ببینی

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
بازم همینجوری که بارداربودم خیلی دخالت میکردن کتک خوردم توحاملگیم انقدسختی دادن بهم بابچه توی بغل س ...

یبار ما دعوامون شد سر خانوادش‌.زود گفت جمع کن بریم خونه بابات

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
شوهر من بود از خونه مینداخت بیرون منو

من ی بدی حلانمیدونم بدیه یاخوبی که داشتم هنوزشوهرم نمیگف بروخودم وسایلاموجم میکردم بدون اینکه اون بگه میگفتم من نمیتونم میخوام برم خونمون اونقدقهرواشتی کردم بابچم که خودش ازاخرخسته شدالانم همیجوری داریم زندگی میکنیم دیگه ماب مادرش کارنداریم که امروزغذاخورده یانخورده ماخونمونیم اونم خونش اگرمنم همونجانمیومدم خونم میگفتم نمیرم پیش مادرت حلاحلاهابایدکلفتی میکردم 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمل چونه

mahlabt | 22 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز