2777
2789
یبار ما دعوامون شد سر خانوادش‌.زود گفت جمع کن بریم خونه بابات

ب منم میگف من التماسش نمیکردم هنوزحرف تودهنش بودمن جمع میکردم میرفتم خون بابام من اصلانمیترسیدم ازبس اذیتم کرده بودن دیگه خسته شده بودم برام مهم نبوداصلاتوام فقط الان ازاین میترسی که شوهرت طلاقت بده برای همون نمیتونی جلوش وایستی 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ب منم میگف من التماسش نمیکردم هنوزحرف تودهنش بودمن جمع میکردم میرفتم خون بابام من اصلانمیترسیدم ازبس ...

اره اونم میدونه بابا ندارم پشت پناه ندارم 

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
ب منم میگف من التماسش نمیکردم هنوزحرف تودهنش بودمن جمع میکردم میرفتم خون بابام من اصلانمیترسیدم ازبس ...

بالشم پر از اشکه خیس شد بخدا

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
چرا من زندگیم اینقدر استرس داره الان همه بفکر درامد و خونه ان و مریضیشون منم فکرم دنبال اینه پیرزن ...

من تعجب میکنم شوهرت بااون سنش عقل توکلش نیس که دوروزدیگه خودش بایدخونواده داشته باشی دختروپسردارمیشه برای خودش ی کاری راه بندازه برای بچهاش سرمایه درس کنه شایدشوهرتودعاییش کرده مادرشوهرت 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍

چون مرض دارم

خاکبرسرم با این وضعیت خوابیدنم

مغزم داره خورده میشه

زیر چسام گود

هعی 

آخه من یه خره تنهای شهرم        باهمه کس هم قهره قهرم          روز و شبم هم پر درده                تو کنج این جنگلم آاااااا
بالشم پر از اشکه خیس شد بخدا

میدونم عزیزم غصه نخوربخداهمچی جواب تک تک کاراشونوپس میدن بخداپس میدن اه مظلوم خیلی زودمیگیره 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
من تعجب میکنم شوهرت بااون سنش عقل توکلش نیس که دوروزدیگه خودش بایدخونواده داشته باشی دختروپسردارمیشه ...

همینو بگو عقل نداره نه

بنطرت الان بگم یا بمونه دوماه دیگه که جاریم رفت بگم.اخه جاریم با خانوادش خونه مادرشوهرم میمونن چون خونه ندارن دوماه دیگه میرن

اخه هنوز حرفشو پیش نگشیدن که بگن تو بمون

لطفا اگه امکانش هست برا شادی روح بابا و داداشم یه صلوات بفرستین
فردا تولدمه از ذوق خوابم نمیبره😁

تولدت مبارک امیدوارم همیشه لبات خندون باشه خوشگلم 😘♥️💃💃💃

♡دوستان عزیز کارهای تایپ ساده و ورد رو با کمترین هزینه براتون انجام میدم ،انجام کار با برنامه spss،مدرس دروس روانشناسی و فلسفه منطق مقطع متوسطه 
دوماهه دیگه فرصت دارم اون وقت قراره برم.

تواین دوماه تمام تلاشتوبکن دخترنگوبی کسم مگه قراره کیوداشته باشی خودت بایدپشت خودت باشی خداخودش کمکت میکنه خدایاربی کساست عزیزم 

کاش میشدعمرخودراهدیه میدادم ب اوزندگی رادوست دارم مادرم رابیشتر😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز