2777
2789
عنوان

برونگرا🐈

132 بازدید | 4 پست

یک روز مردی که بسیار برونگرا بود نزدم آمد، همیشه از صبح تا دیر وقت سرش شلوغ بود.

به او گفتم:

حداقل یک ساعت در روز باید بی حرکت بنشیند و بیندیشد که چه می‌کند؟

و او پاسخ داد:

آیا می‌توانم با همسرم پیانو بزنم، یا برایش کتاب بخوانم، یا ورق بازی کنم.


متاسفانه او نمی‌خواست از این ایده جدا شود، بلکه می‌خواست یک نفر همیشه در کنار او باشد، ‎سرانجام که منظورم را فهمید

گفت:

اما در این صورت کاملاً افسرده و غمگین می‌شوم.

و من باز به او گفتم:

می‌خواهم افسرده شوی و مشاهده کنی که چطور زندگی می‌کنی و ببینی چگونه مصاحبی برای خودت هستی!


اما متاسفانه او در مقابل انجام این کار مقاومت می‌کرد، چون وقتی که تنها می‌شد تبدیل به بدترین مصاحب برای خودش می‌شد‎.


✍️ 👤 کارل_گوستاو_یونگ


دیگه عبوس نیستم😺 اما خب این اسمو متاسفانه نمیشه تغییرش داد دیگه 😃

چه جالب

تحمل خودشو نداشت 

هر وقت بخاطر حرف درستی که زدی، بهت گفتن اراذل اوباش آیه ی 27 سوره ی هود رو بخون که به حضرت نوح (ع) گفتن :"..... وَمَا نَرَاكَ اتَّبَعَكَ إِلَّا الَّذِينَ هُمْ أَرَاذِلُنَا بَادِيَ الرَّأْيِ وَمَا نَرَىٰ لَكُمْ عَلَيْنَا مِنْ فَضْلٍ بَلْ نَظُنُّكُمْ كَاذِبِينَ"----->.... ما کسایی که از تو تبعیت کردن رو جزو اراذل (انسان های پست) میدونیم و شما برتری نسبت به ما ندارید بلکه فکر می‌کنیم دروغگو هستید 🌹🐤شش ماهم که بود مادرم بخاطر شغلش مجبور شد منو بذاره مهد کودک، برای همین خانه داری رو انتخاب کردم💛 💐خدای مجازی همون خدای دنیای حقیقی هست منتهی کسایی که یه عمری بخاطر حرف مردم خوب بودن اینجا که ناشناس میشن تمام پرده های حیا رو میدَرَند.... 💐صبر اینه که توی سختی از حالت پیش مردم شکایت نکنی،خدا بدش میاد لیسانس دارم و مطالعه میکنم ولی خانه دار بودن رو انتخاب کردم، هدفم تربیت بچه ام هست 🐣🌺 و علت حضورم اینجا اینه که بازخورد کارهام و تجربیاتم رو ببینم 🌺

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی شد؟؟ متوجه نشدم

برونگرا ها براشون سخته با خودشون روبرو شن به هر وسیله ای دنبال سرکرمی برای فرار از خود هستن 

دیگه عبوس نیستم😺 اما خب این اسمو متاسفانه نمیشه تغییرش داد دیگه 😃

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز