2737
2734
عنوان

چای سبز

26446 بازدید | 19 پست
بچه ها میگن چای سبز باعث سلامتی و جوان ماندن میشه. من یه بار دم کردم ولی خییلیییییییییییییی بدمزه است. چجوری باید درستش کنیم. خیلی حا هر روز میخورن و دوست هم دارن
.Lilypie Maternity tickers
اگه چای سبز رو مثل چای معمولی دم کنی طعمش خیلی بد میشه ولی اگه توی این لیوانهای مخصوص چای سبز دم کنی خیلی بهتر میشه چون چای سبز نباید بجوشه
برای طعم بهترش هم میتونی یک تکه کوچک چوب دارچین داخلش بندازی و موقع خوردن درش بیاری یا کمی لیموترش داخل چای بریزی
من اصلا با طعمش مشکلی ندارم

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

چای سبز حاوی انتی اکسیدان زیادی هست که باعث دفع سموم بدن میشه و ضد سرطان هست
آرامش بخش هست و پوست رو شفاف میکنه و برای حافظه هم خوبه
من چای سبز رو مثل چای معمولی میزارم روی دمکن چای ساز و داخلش حل کوبیده و یه تیکه نبات میندازم خیلی خوش عطر میشه
بهترین مارکشم چای طلا هست که توش گل یاس هم داره واقعا معطره
هر گاه واژه "توقع" را فراموش کردی،خواهی دید که دنیا چقدر زیباست !
2731
من که الان یه مدتی هست به جای چای معمولی چای سبز می خورم و طعمش هم دوست دارم. من مارکای مختلفو امتحان کردم و به نظرم چای مسما بهترینهههههههههه. آماده کردن چای سبز هم اینطوریه که به ازای هر فنجان آب جوش یک قاشق چایخوری چای سبز میریزی توی قوری و بدون اینکه روی حرارت و یا کتری بذاریم بعد از ده دقیقه نوش جون می کنییییییی. مارک مسما رو امتحان کن پشیمون نمیشی.
اگه دوست داشته باشی می تونی از دارچین هم توش استفاده کنی.
2738
این روش دم کردنشه :
طرز تهیه چای سبز :
آب را در ظرف مناسبی میجوشانیم و 5 دقیقه ای صبر می کنیم تا دمای آن به 80 درجه برسد و سردتر شود. چند برگ چای سبز و مقداری دارچین یا دانه هل یا بهارنارنج در فنجان ریخته و سپس آب داغ را بعد از کم شدن دمای آن در فنجان می ریزیم و یک قاشق مربا خوری عسل به آن اضافه کرده و خوب هم میزنیم تا جائیکه عسل در چای ما حل شود . در صورت نبودن عسل میتوانید از نبات و کاکائو برای شیرین کردن چای استفاده کنید .

برگ چای سبز را میتوانید از عطاریهای یا از سوپر مارکتها تهیه کنید فقط مطمئن شوید که اصل باشد . چای سبزی که الان تو ایران هست چینی می باشد اما بهترین نوع چای سبز ژاپنی و انگلیسی هست که کمیاب و بسیار گران است.


در ساختن هر چای از برگهای درختان دقت کنید که همیشه برای استفاده از هر چایی باید از آب جوشیده استفاده کنید اما آب جوش را داخل لیوان بریزید بعد از گذشتن چند دقیقه ای که از حرارت آب آن کم شد میتوانید برگهای چای را به داخلش بریزید تا حرارت زیاد آب خاصیت آن چای را از بین نبرد . پس درباره چای سبز که یک نوشیدنی ایده ال است دقت نمایید که اصلا از آب جوش استفاده نشود که خواص حیاتی آن از بین می رود.
بچه ها یه سوال!
اگه چای سبز خشک رو کمتر بریزیم که یه کم مزش بهتر بشه خاصیتشم کمتر میشه؟؟؟؟ من نمیتونم وقتی زیاد میریزم مزه ی بدشو تحمل کنم.
سخت گذشت برمن تا فهمیدم هیچ کس با هیچکس فرق ندارد...

تو گلشهر مشهد چای سبز افغانستان میفروشن که خیلی خیلی عالیه وقابل رقابت با چایی های ژاپن وچین رو هست فقط خیلی صادرات نداره من همیشه ازونجا میخرم بهترین نوعش کیلویی پنجاه شصت تومن هست خودم تهرانم وراضی ام کیفیت چایی ش بی نظیره 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز