2777
2789
عنوان

رابطه

401 بازدید | 24 پست

بچه ها 9 ماه پیش با پسری آشنا شدم که قبلاهم دانشگاهی بودیم الان هر دو معلم هستیم ایشان 32 ساله و من 30 سالمه مشکل من اینه وقتی حرف از ازدواج میارم میگه قسمت دست خداست و جواب قطعی بهم نمیده منم بخاطر اینکه خواستگار خوب ندارم مجبورم با اون ادامه بدم به دلیل وابستگی هم نمیتونم ترکش کنم البته اونم وابسته من هست ولی راجب آینده حرف نمیزنه چیکار کنم منم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من ب این ادم ها نمیتونم اعتماد کنم

خودم با ی پسره بودم قبلاها زمان مجردی خواستم امتحانش کنم گفتم برام خواستگار اومده گفت ب سلامتی خوشبخت بشین 

یعنی قشنگ ی اب سردی ریختن رو سرم بعد رفتم دو سه ساعت حمام بودم و اب میریخت همین جور رو سرو هیکلم

به خاطر وابستگی نمیتونی ترکش کنی؟

این اقا معلومه قصد ازدواج نداره اگرم باهاش ادامه بدی فقط وابستگیت بیشتر از قبل میشه و آخرش جدایی سخت تر در نتیجه چه بهتر با تمام سختی هاش الان کات کنی

پتورو بکش روسرت و بخواب ارزش نداره🙃

خودتو آویزوونش نکن ول کن بابا خودت قهرمان زندگیت باش هیچ شاهزاده سوار بر اسب سفیدی وجود نداره دست از سیندرلا بودن بردارید بلند شید خودتون زندگی خودتونو بسازید زن بخواد میتونه دنیارو تکون بده چ برسه ب زندگی خودش کسی ک حتی آنقدر شهامت نداره شمارو با واقعیت روبرو کنه قطعا نمی تونه شمارو خوشبخت کنه


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز