عاشق اینم که اولین پست هر تاپیک و من بزارم😂😂 عاشق اینم ریپلای کنید😂😂😂نگاه به پروفایلم نکن خشن و زشته بع ولا خوشگلم و جذاب.😎تازه تو دل برو و با نمک هم هستم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
پمادش خوبه به من گفت زینک اوکساید بزن ولی کل بدنم جوش زد
ب منم دکتر گفت زینک با موپیروسین قاطی کن بزن من نزدم.دیروز هم صورتمو لیزر کردم موهاش زیاد بودن الان تو اینه نگاه کردم کم کم ریختن
عاشق اینم که اولین پست هر تاپیک و من بزارم😂😂 عاشق اینم ریپلای کنید😂😂😂نگاه به پروفایلم نکن خشن و زشته بع ولا خوشگلم و جذاب.😎تازه تو دل برو و با نمک هم هستم
جلسه سوم چهارم موهای بدن زیاد در میاد سوال کردم ازش گفت موهای زیر پوستی در میان الان جلسه ۶م رفتم به ...
عه چه جالب من دیروز از دکتر گله کردم گفتم شما درجه رو بالا نمیبرید هزینش زیاده هر ماه بخام بیام.گفت این موها زیر پوستین دارن درمیان
عاشق اینم که اولین پست هر تاپیک و من بزارم😂😂 عاشق اینم ریپلای کنید😂😂😂نگاه به پروفایلم نکن خشن و زشته بع ولا خوشگلم و جذاب.😎تازه تو دل برو و با نمک هم هستم