2777
2789
من بتام روز موعد ۴۷۵بود بعد دوروز شد ۱۲۸۳خونریزی لکه ندارم فقط کمی دلدرد کمردرد دارم بنظرت ممکنه خار ...

نه عزیزم. بد به دلت راه نده و فکرای الکی نکن. دوست من ۴ ماهش هست.از روز اول تا الان دلدرد و کمردرد داره. فقط خوب استراحت کن. کارای خونه هم فعلا زیاد انجام نده. اگه دردت زیاد شد برو دکتر. 


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه عزیزم. بد به دلت راه نده و فکرای الکی نکن. دوست من ۴ ماهش هست.از روز اول تا الان دلدرد و کمردرد د ...

فکرای بد میاد توذهنم دست خودم نیست 😔اصلا اینجا همه میگن قلب تشکیل نشده برام شده رویا وارزو !دردام بااستراحت بهتر میشه

خدایا نی نی تودلمو برام حفظ کن خدایا شکرت ❤️🤲
مرسی عزیزم،ای خدا چرا خارج رحمی😞  امیدوارم بزودی باردار شی یه بچه سالمو خوشکل بغلت کنی

من دو قلو بود. یکی داخل رحم.یکی خارج رحم. هر دو سقط شد‌ .بعد ۷ ماه اقدام. فکر کنم بخاطر داروهای محرک تخمکگذاری بود( داروها احتمالا خیلی قوی بودن دیگه)

قبلش ازمایش اسپرم  داده بودی ؟ خودت چکاب شده بودی ؟ اخه میگن وقتی نطفه ضعیف باشه سقط میشه

خودم ک چکاب کرده بودم،ولی ازمایش اسپرم نه،نترس گلم خدا بزرگه،من تعجب میکنم بچم چجوری مونده انقد رو موتور بودمو چیزای سنگین برداشتم

من ساکن تهرانم عزیزم،خب خودت برو شهریار

میرم الانم شهریار..منظورم اینه دکتر گفته بعد از پاکی هر یه شب در میون نزدیکی کن تا آخر ماه..شوهرم همکاری نمیکنه...هروقت دلش میخوادع

فرزند ایران و جان فدای میهن✌💖🧠💞

خودم ک چکاب کرده بودم،ولی ازمایش اسپرم نه،نترس گلم خدا بزرگه،من تعجب میکنم بچم چجوری مونده انقد رو م ...

منم همینطور 😑من اینماه اصلا فکرشو نمیکردم بگیره از بس گریه کردم سفر رفتم کار کردم خدا خودش بزرگه 🤲

خدایا نی نی تودلمو برام حفظ کن خدایا شکرت ❤️🤲
فکرای بد میاد توذهنم دست خودم نیست 😔اصلا اینجا همه میگن قلب تشکیل نشده برام شده رویا وارزو !دردام ب ...

اگه استرس میگیری نی نی سایت یه مدت نیا. به مامانای عزیز هم میگم که از الان برای بچه تون نفوس بد نزنین. فکر مثبت داشته باشین. نی نی شما قراره بدنیا بیاد و خوشبخت و سالم زندگی کنه. از الان بهش فکر منفی نبندین. دستت رو بذار رو شکمت و براش قران و ایه الکرسی بخون.

میرم الانم شهریار..منظورم اینه دکتر گفته بعد از پاکی هر یه شب در میون نزدیکی کن تا آخر ماه..شوهرم هم ...

دوستم منم بخاطره اقدامای مزخرف شوهرم باردار نمیشدم مثلا تو دوروز بعد پریود اقدام داشتیم دیگه نداشتیم اخرش ای یو ای کردم 

خدایا نی نی تودلمو برام حفظ کن خدایا شکرت ❤️🤲
چشم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

آفرین دختر خوب. از خدا میخوام به مامانای عزیز آرامش بده و بزودی صدای قلب کوچولوشون رو بشنون. فقط ازتون خواهش میکنم وقتی صدای قلبش رو شنیدین برای منم دعا کنید تا بزودی دوقلو سالم خدا بهم بده. اسمم الهام

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز