chawrash مدیر عضویت: 1399/07/30 تعداد پست: 576 عنوان بارداری | مشاهده متن کامل بحث + 476 بازدید | 88 پست الان بی بی چک امتحان کرد یعنی واقعا باردارم؟وای خوشحالم دارم از خوشحالی گریه میکنم 1399/08/15 | 22:07 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
chawrash مدیر استارتر عضویت: 1399/07/30 تعداد پست: 576 مبارکه چشمت روشن به سلامتی بیاد بغلت😍 مرسی فدات😘
نداجونم عضویت: 1398/01/27 تعداد پست: 6548 اخی عزیزدلم امیدوارم سری بعد یه بچه سالم و خوشکل بدنیا بیاری،چرا قلبش تشکیل نشد؟ دکتر مهرنوش امیری، ... مرسی انشالا... نمیدونم دلیلش چی بود...اتفاقا شهریار میرم پیش لیلا عطارزاده ولی خب شوهرم همکاری نمیکنه ....شما خودت ساکن کجا هستی؟ فرزند ایران و جان فدای میهن✌💖🧠💞
نداجونم عضویت: 1398/01/27 تعداد پست: 6548 ایشالله توام بزودی بچتو بغل میکنی انشالا توکل بر خدا فرزند ایران و جان فدای میهن✌💖🧠💞
گلنازییییییی عضویت: 1399/07/25 تعداد پست: 10437 مرسی انشالا... نمیدونم دلیلش چی بود...اتفاقا شهریار میرم پیش لیلا عطارزاده ولی خب شوهرم همکاری نمیکن ... قبلش ازمایش اسپرم داده بودی ؟ خودت چکاب شده بودی ؟ اخه میگن وقتی نطفه ضعیف باشه سقط میشه خدایا نی نی تودلمو برام حفظ کن خدایا شکرت ❤️🤲
ترمهجونی عضویت: 1399/06/04 تعداد پست: 1009 علاعم خارج رحم چیه ؟ من علایم خاصی نداشتم. خونریزی خیلی کم داشتم. سونو دادم . مشخص شد خارج رحمی.البته بگم بار اول بتا دادم. ۴۸ بعد تکرار کردم.بتا خوب رشد نکرده بوداما خدا رو شکر درد اینا نداشتم
chawrash مدیر استارتر عضویت: 1399/07/30 تعداد پست: 576 منم دلدرد دارم عین پریود سمت تخمدانام درد میکنه کمردرد دارم استرسم دارم 😁 منم دقیقا😍
گلنازییییییی عضویت: 1399/07/25 تعداد پست: 10437 من علایم خاصی نداشتم. خونریزی خیلی کم داشتم. سونو دادم . مشخص شد خارج رحمی. البته بگم بار اول بتا د ... من بتام روز موعد ۴۷۵بود بعد دوروز شد ۱۲۸۳خونریزی لکه ندارم فقط کمی دلدرد کمردرد دارم بنظرت ممکنه خارج رحم باشه ؟ خدایا نی نی تودلمو برام حفظ کن خدایا شکرت ❤️🤲
گلنازییییییی عضویت: 1399/07/25 تعداد پست: 10437 منم دقیقا😍 شنبه برو ازمایش بده بتاتو بفهمی من تا دوهفته دیگه نمیرم سونو خدایا نی نی تودلمو برام حفظ کن خدایا شکرت ❤️🤲
نداجونم عضویت: 1398/01/27 تعداد پست: 6548 قبلش ازمایش اسپرم داده بودی ؟ خودت چکاب شده بودی ؟ اخه میگن وقتی نطفه ضعیف باشه سقط میشه سقط نشد ک قلبش تشکیل نشد رفتم سقط کردم.نه بدون دارو باردار شده بودم ک قسمت نبود..الان تمام آزمایش و عکس رنگی رو انجام دادم ولی فعلا ک نشده فرزند ایران و جان فدای میهن✌💖🧠💞
ملکه__یخی عضویت: 1399/01/21 تعداد پست: 6971 عزیز دلم،مشکلت چیه؟ باور کن خودمم نمیدونم ب گفته دکترا مشکلی نداریم🥺🌻🍃 ۷ساله در انتظارم مامان شم خدایا دامن همه منتظرا رو سبز کن🥺😍خدا جونم مواظبِ منو همسرم باش😍 لطفا پروفایلم کپی نشه مرسی💕
گلنازییییییی عضویت: 1399/07/25 تعداد پست: 10437 سقط نشد ک قلبش تشکیل نشد رفتم سقط کردم.نه بدون دارو باردار شده بودم ک قسمت نبود..الان تمام آزمایش و ... ایشاللع میشه به حق امام حسین خدایا نی نی تودلمو برام حفظ کن خدایا شکرت ❤️🤲
نداجونم عضویت: 1398/01/27 تعداد پست: 6548 ایشاللع میشه به حق امام حسین ایشالا..خدا از زبونت بشنوه دوستم فرزند ایران و جان فدای میهن✌💖🧠💞
chawrash مدیر استارتر عضویت: 1399/07/30 تعداد پست: 576 خدا نی نی ت رو برات حفظ کنه و سالم و خوشگل بدنیا بیاد تو بغلت. برای منم دعا کن.۳ ماه پیش خارج رحمی ش ... مرسی عزیزم،ای خدا چرا خارج رحمی😞 امیدوارم بزودی باردار شی یه بچه سالمو خوشکل بغلت کنی
chawrash مدیر استارتر عضویت: 1399/07/30 تعداد پست: 576 مبارررکه گلم برا ما هم دعا کن این صحنه رو ببینیم ب امید خدا گلم😍