2777
2789
آفرین دختر خوب. از خدا میخوام به مامانای عزیز آرامش بده و بزودی صدای قلب کوچولوشون رو بشنون. فقط ازت ...

الهام جون تو خاطرم هستی حتما برات دعا میکنم ❤️

خدایا نی نی تودلمو برام حفظ کن خدایا شکرت ❤️🤲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ععع همون بار اول گرف؟ هزینش چقد بود؟

اره همون بار اول اخه فک کنم مشکل من همین اقدام درستو حسابی نداشتم وهمیشه موقع تخمک گذاری شوهرم دعوا راه مینداخت 

خدایا نی نی تودلمو برام حفظ کن خدایا شکرت ❤️🤲

وای حال تو خریدارم عزیزم برات آرزوی خوشبختی میکنم عزیزم انشالله همیشه شاد باشی برای منم دعا کن خیلی وقته منتظر بچه ام 

هرکسی امضامو میخونه از ته دل برای مادر شدنم دعا کنه انشاالله منم یک روز مادر بشم😍⁦❤️⁩
برو حتما چکاب کن  سونو رحمم بده،ا ز الانم فولیک اسید بخور من تنبلی تخمدان داشتم

باشه گلم 

خداروشکر مشکلت حل شد وباردارشدی😍انشالله تنت سلامت بچتمسالم دنیا بیاد

همین فولیک اسید کافیه؟

دکتر به شما چیا دادی؟


تورندگی یچیزایی روآسون میشه فهمید،،،سختمیشه فهموند
وای حال تو خریدارم عزیزم برات آرزوی خوشبختی میکنم عزیزم انشالله همیشه شاد باشی برای منم دعا کن خیلی ...

انشالهه خودتم ماه اینده خبر مامان شدنتو بهمون بدی

باشه گلم  خداروشکر مشکلت حل شد وباردارشدی😍انشالله تنت سلامت بچتمسالم دنیا بیاد همین فولیک اس ...

مرسی فدات،،اره فولیک اسید با روزی سه تا متفورمین و لتروزول روزای پریودی خوردم

امیدوارم عزیزم توم عکس بی بی چکتو بزاری ک مثبت شده باشه😍

ان شاءالله😍😍

به توکل نام اعظمت...خدایاااا شکرت که فندق و گردو و بادوم رو به من هدیه کردی .....عاشقتمممم خدااااااخدااایاااا
اره همون بار اول اخه فک کنم مشکل من همین اقدام درستو حسابی نداشتم وهمیشه موقع تخمک گذاری شوهرم دعوا ...

خداروشکر ک مشکلت حل شد.....چرا مردا اینجورین😭حالاخوبه راضی شد بیاد آی یو آی...شوهر من واسه آزمایش اسپرم ۶ماه اسیر کرد منو

فرزند ایران و جان فدای میهن✌💖🧠💞

خداروشکر ک مشکلت حل شد.....چرا مردا اینجورین😭حالاخوبه راضی شد بیاد آی یو آی...شوهر من واسه آزمایش ا ...

اولش خیلی مقاومت کرد ولی دیگه اومد برا ای یو تی سه بار ازمایش اسپرم داد 😑یکی اول برا تشکیل پرونده یکی بعد یکماه بعد مصرف مکمل ویتامین یکی هم موقع ای یو ای واقعا خیلی سخته پروسه بارداری با اقایون همکاری کردن 

خدایا نی نی تودلمو برام حفظ کن خدایا شکرت ❤️🤲
اولش خیلی مقاومت کرد ولی دیگه اومد برا ای یو تی سه بار ازمایش اسپرم داد 😑یکی اول برا تشکیل پرونده ی ...

آره مخصوصا اون قسمت آزمایش اسپرمش..شوهر من غر میزد میگف ینی آخه این چکاریه من روم نمیشه😅

فرزند ایران و جان فدای میهن✌💖🧠💞

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792