2777
2789
عنوان

جاری حسود

1385 بازدید | 56 پست

جاریم خیلی حسوده از وقتیم من ی پسری گیروم اومده داره میترکه آخه خودشم ی پسر دختر داره ها ولی تعجبم چرا ایجوره مادر شوهرم خیلی خسیس زورش میاد خانوادم میاد خونمون با جاریم دست ب یکی کردن این جاریمم آمار خونه منو به اون میرسونه ک چی میخورن کی میاد خونشون شوهرم ک ب من اهمیت میده زورش میاد بخدا موندم چی گیرش میاد فقط تلاشش اینه منو از چشم همه بندازه چکار کنم ک از شرش خلاص شم در ضمن خونمون پیش همه من طبقه اولم اون دوم ی کاری بگین بکنم ک بترکه کلا تا اون باشه تو زندگی من دخالت نکنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شیرازی هستی؟😁

خوش قلب ترین آدما اونایی ک نگران تاثیر حرفاشون رو قلب بقیه ان... از خودت، خندیدنات، برق چشمات، آرزوهات،ازخوشبخت بودنت مواظبت کن، زندگی ینی همین چیزای خیلی ساده،، امیدوارم اونقدرحالت خوب باشه ک وقتی یکی حالتو پرسیدمثل حافظ بگی:عیش مدام است از لعل دلخواه، کارم ب کام است الحمدلله... 

چقدر خاله زنکید😐

اول از همه برایت آرزومندم كه عاشق شوی ،و اگر هستی، كسی هم به تو عشق بورزد،و اگر اینگونه نیست، تنهائیت كوتاه باشد،و پس از تنهائیت، نفرت از كسی نیابی.آرزومندم كه اینگونه پیش نیاید، اما اگر پیش آمد،بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی كنی.برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی،از جمله دوستان بد و ناپایدار،برخی نادوست، و برخی دوستداركه دست كم یكی در میانشان بی تردید مورد اعتمادت باشد.و چون بدین گونه است،برایت آرزومندم كه دشمن نیز داشته باشی،نه كم و نه زیاد، درست به اندازه،تا گاهی باورهایت رامورد پرسش قرار دهد،كه دست كم یكی از آنها اعتراضش به حق باشد،تا كه زیاده به خودت غرّه نشوی.و نیز آرزومندم مفید باشی نه خیلی غیرضروری،تا در لحظات سخت وقتی دیگر چیزی باقی نمانده است همین مفید بودن كافی باشدتاتوراسرِپانگهدارد.همچنین، برایت آرزومندم صبور باشی نه با كسانی كه اشتباهات كوچك میكنندچون این كارِ ساده ای است،بلكه با كسانی كه اشتباهات بزرگ و جبران ناپذیر میكنند
چيكار بهشون داري بشين زندگي تو بكن اون خودش دوتا بچه داره چرا بايد به پسردار شدن شما حسادت بكنه اخه

آخه من ۴ماه ازدواج کرده بودم ب همه گفته بود ک من بچه گیرم نمیاد یهو با خبر بارداری من شکه شد بعدم ک فهمید پسره داشت میترکید آخه بچه اولش دختره ولی بچه اول من شد پسر 

چه وضع وحشتناکیه اون فضولیه شما دنبال ترکوندشی! بهتره از هم فاصله بگیرید تا جفتتون از نظر روحی بیمار نشدید! هرکی سرش تو زندگی خودش باشه شما هم دنبال ترکوندش نباش

من همیشه محترمانه و با ادب نظرمو بیان میکنم. هر جا ادب نشون دادم و بی ادبی دیدم عین خودشون رفتار نمیکنم و نمیگم با هرکی عین خودش، فقط به این فکر میکنم که من از یه گوساله توقع ادب ندارم! چون اون تو طویله بزرگ شده، از طرفی بین گاوها هم رشد کرده! در مورد خیلیا هم همینطوره. مراقب شخصیت خودتون باشید🤩🌹سر تا پایم را خلاصه کنندمی شوم "مشتی خاک"که ممکن بود "خشتی" باشد در دیوار یک خانه، یا "سنگی" در دامان یک کوه، یا قدری "سنگ ریزه" در انتهای یک اقیانوس، شاید "خاکی" از گلدان‌یا حتی "غباری" بر پنجره! اما مرا از این میان برگزیدند :برای" نهایت"برای" شرافت"برای" انسانیت"و پروردگارم بزرگوارانه اجازه ام داد برای :" نفس کشیدن "" دیدن "" شنیدن "" فهمیدن "و ارزنده ام کرد بابت نفسی که در من دمیدمن منتخب گشته ام :برای قرب برای رجعت برای سعادت من مشتی از خاکم که خدایم اجازه ام داده:به انتخاب، به تغییر ، به شوریدن، به" محبت "

فکر کنم توهم زدی فکر میکنی زندگیت خیلی برای دیگران مهمه و همه به تو حسودی میکنن وقتی خودش دو تا بچه داره شوهری داره که مطمئنا دوسش داره چرا باید به تو حسودی کنه بعضیا کلا تو این فازن که همه حسرت ما رو دارن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز