2777
2789
عنوان

جاری حسود

| مشاهده متن کامل بحث + 1385 بازدید | 56 پست

شما هم همچین نرمال نیستی؟بچه پسر ودختر داره؟اینقدر سر این چیزها به هم نپیچین زندگی هاتون نابود میشه .یه کاری کنم بترکه؟بچه اولم پسره مال اون دختره🙄🤔🙄🤔😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖😖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوشحال نیستم گفتم اذیتم کرد خدا جوابشو داد

اینم نمیشه گفت شاید اون یه امتحان بوده از طرف خدا .

درخواست =گزارش🙃 .من همانم که تویی از همه عالم جانش.❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤🤩😘                                                 از صبح تاشب هرکاری میکنی استوری میزاری...😐بعد مینویسی سرتون نکنید توزندگی من ماسرمون نمیکنیم تو زندگیت تو زندگیتو میکنی تو چش ما والااااااا😁سوس ماز                           

الان فک کردی کار شاقی کردی که پسر آوردی چقدر کوتاه فکری و خاله زنک یکم واسه جنس خودت ارزش قائل شو به خاطر وجود افرادی مثل تو تو جامعه این همه زن ها مشکل دارن التماس تفکر

با من غریبگی نکن♡ با من که در گیر تو ام ♡      چشمات و از من بر ندار♡من مات تصویر توام♡
شما هم همچین نرمال نیستی؟بچه پسر ودختر داره؟اینقدر سر این چیزها به هم نپیچین زندگی هاتون نابود میشه ...

همینارو میگن دیگه ارزش دخترارو میارن پایین انگاری صد سال پیشه الان دخترو پسر چه فرقی میکنه.

درخواست =گزارش🙃 .من همانم که تویی از همه عالم جانش.❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤🤩😘                                                 از صبح تاشب هرکاری میکنی استوری میزاری...😐بعد مینویسی سرتون نکنید توزندگی من ماسرمون نمیکنیم تو زندگیت تو زندگیتو میکنی تو چش ما والااااااا😁سوس ماز                           
اینم نمیشه گفت شاید اون یه امتحان بوده از طرف خدا .

یعنی چی؟خدا عقل داده ب همه وقتی داماد داره دیگه این کثافتکاریا چیه نمیشه ک بریم گند بزنیم بگیم وای امتحان خدا بود

خدایا تو آنی که آنی توانی جهانی تپانی ته استکانی
همینارو میگن دیگه ارزش دخترارو میارن پایین انگاری صد سال پیشه الان دخترو پسر چه فرقی میکنه.

این افراد متحجر و عقب مانده ظلم زیادی به جامعه زن ها میکنن با این افکار قدیمی شون

با من غریبگی نکن♡ با من که در گیر تو ام ♡      چشمات و از من بر ندار♡من مات تصویر توام♡

ببین عزیزم پسر دختر هیچ فرقی نداره.

جاری مادرشوهر منم خیلی باهم جلو من خوبن نمیخوام حرصم بدن.ولی خوشبختانه من اصلا برام مهم نیست و فاصله گرفتم.الانم اونا همش دنبال رفت وآمد با منن ولی من فقط زندگی خودم برام مهمه.

بی خیال بقیه شو.زندگیتو کن

آخه من ۴ماه ازدواج کرده بودم ب همه گفته بود ک من بچه گیرم نمیاد یهو با خبر بارداری من شکه شد بعدم ک ...


خیلی سطح پایینی

وقتی جواب پیامت رو ندادم بدون حتی در حد تایپ کردن دو تا کلمه هم برای من ارزش نداشتی عملاً در رو توی صورتت بستم😁😁😁😁

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792