2777
2789
عنوان

جاری حسود

| مشاهده متن کامل بحث + 1385 بازدید | 56 پست
یعنی چی؟خدا عقل داده ب همه وقتی داماد داره دیگه این کثافتکاریا چیه نمیشه ک بریم گند بزنیم بگیم وای ا ...

گند کاری کرده پس از امتحان خدا سربلند بیرون نیومده .

درخواست =گزارش🙃 .من همانم که تویی از همه عالم جانش.❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤🤩😘                                                 از صبح تاشب هرکاری میکنی استوری میزاری...😐بعد مینویسی سرتون نکنید توزندگی من ماسرمون نمیکنیم تو زندگیت تو زندگیتو میکنی تو چش ما والااااااا😁سوس ماز                           
من زندگیم خیلی از اون بهتره از همه لحاظ بعدم اگر بهتر نبود سعی نمی‌کرد مثل من بشه 😊

فعلا شما درگیر اونی عزیزم خبر نداری اگه برات مهم نبود تاپیک در موردش نمیزدی بس اون هر چی داره در عین نداری به قول شما .شما چیزی نداری .وقبول کن حسود خودتی دوستان آدم عیب آدمو تو روش میگن من هم دوستت بودم گفتم😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین عزیزم پسر دختر هیچ فرقی نداره. جاری مادرشوهر منم خیلی باهم جلو من خوبن نمیخوام حرصم بدن.ولی خو ...

من کاریشون ندارم ولی بدم میاد یکی بیاد خونم بعد آمار زندگی منو برای یکی بگه همش در تماسن ک من چکار میکنم بعد مادر شوهرم زنگ میزنه شوهرم دعوا میکنه 

این افراد متحجر و عقب مانده ظلم زیادی به جامعه زن ها میکنن با این افکار قدیمی شون

اره والا برا همین انقدر به زنا زور میگن دیگه چون زود همجنساشونو خورد میکنن بی ارزش میکنن .تاحالا مردیودیدین از همجنسش بد بگه 

درخواست =گزارش🙃 .من همانم که تویی از همه عالم جانش.❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤🤩😘                                                 از صبح تاشب هرکاری میکنی استوری میزاری...😐بعد مینویسی سرتون نکنید توزندگی من ماسرمون نمیکنیم تو زندگیت تو زندگیتو میکنی تو چش ما والااااااا😁سوس ماز                           
اره والا برا همین انقدر به زنا زور میگن دیگه چون زود همجنساشونو خورد میکنن بی ارزش میکنن .تاحالا مرد ...

مردا همیشه پشت همن 

با من غریبگی نکن♡ با من که در گیر تو ام ♡      چشمات و از من بر ندار♡من مات تصویر توام♡

حالا فکر کردی این پسرت چی میشه مثلا؟

کجای دنیا رو میگیره؟!

📿📿📿📿📿📿

❣ دلم می خواهد یک دختر داشته باشم.❣دختری با موهای بلند مشکی و چشم های درشت خندان. اسمش را بگذارم "گیسو" و هر وقت دلم آشوب بود بنشانمش روی زانوانم و گیسهایش را ببافم تا قلبم آرام بگیرد.حالا که فکرش را میکنم دلم میخواهد "باران" هم داشته باشم. دختری لاغر و قد بلند که با صدایی مخملی برایم شعر بخواند. یک دختر تپل و مهربان با گونه های سرخ و گرد هم میخواهم. اسمش را بگذارم "آلما" و موهایش را با شامپوی سیب بشویم تا حسودی موهای طلایی خواهرش "گندم" را نکند. آدم برای دختری با موهای طلایی جز گندم چه اسمی می تواند بگذارد. معلوم است، "خورشید"! اصلا خورشید باید اولین دخترم باشد و هر صبح که چشمهایش را باز می کند ببیند خواهرش "شبنم" زودتر از او سماور را روشن کرده، "شادی" را بیدار کرده و به "نسترن" رسیده. دلم میخواهد در حیاط خانه م "ترانه" بخواند و "بهار" برقصد. "نگار"م خودش را لوس کند و من به هیچ کدام نگویم که روز تولد خواهرشان "الهه" مجذوب چشم هایش شده م. دلم چقدر دختر می خواهد. روزهایم بی "سحر"، شبهایم بی "مهتاب"، آسمانم بی "ستاره" و زندگی بدون "افسانه" ممکن نیست. تازه یک "ساقی" هم میخواهم تا سرم را گرم کند و "همدم" تا درد دل هایم را برایش بگویم. "رویا" می خواهم تا انگیزه زندگیم باشد و "آرزو" که دلیل نفس کشیدنم. دلم میخواهد یک دختر داشته باشم. دختری که خودم را توی چشمهایش و آرزوهایم را روی پیشانیش ببینم. هیچ اسمی توصیفش نکند. همه چیز باشد و هیچ نباشد. از هر قیدی آزاد باشد و در هیچ ظرفی جا نشود. رهای رها باشد! آری، انگار دلم می خواهد دخترم "رها" باشد..

همین که فکر میکنی چون پسر گیروت اومده بهت حسادت میشه نشون میده کوچیک ترین ارزشی برای خودت و جنست قائل نیستی و من اگه جای جاریت بودم بیشتر دلم به حال تو و افکارت میسوخت تا بهت حسادت کنم

متاسفم برای این طرز فکر واقعا...

حالمو امثال زنایی مثل تو بهم میزنن

ارزشتو با پسر داشتن میسنجی؟ 

چرا شماها منقرض نمیشید؟ 

فردام میخای خون عروسو تو شیشه کنی که بچش دختر بسه

میشه برای همه منتظرا صلوات بفرستین؟
من ک کلا با لهحه شیرازی خوندم

وای منم .شیرازی نیستما ولی خیلی خوشم میاد از لهجشون

خوش قلب ترین آدما اونایی ک نگران تاثیر حرفاشون رو قلب بقیه ان... از خودت، خندیدنات، برق چشمات، آرزوهات،ازخوشبخت بودنت مواظبت کن، زندگی ینی همین چیزای خیلی ساده،، امیدوارم اونقدرحالت خوب باشه ک وقتی یکی حالتو پرسیدمثل حافظ بگی:عیش مدام است از لعل دلخواه، کارم ب کام است الحمدلله... 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792