2777
2789
عنوان

خودکشی 😱😱

| مشاهده متن کامل بحث + 4496 بازدید | 170 پست

هزار دام به هر گام این بیابان است ک از هزار هزار یکی از آن نجهد در آخر درگاه خداوند درگاه نومیدی نیست درسته گناه کبیرس ولی خدارو به حق ابروی امام زمان ک از عذاب اونا در گذره یا حق شبتون خوش الهم صل علی محمد و آل محمد🙏🏻🌹🙋🏻‍♂️

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
پس کسای که جنینشون رو سقط میکنن چی

 خود کشي از گناهان کبيره اي است که براي آن وعده عذاب دائم و شديد داده شده و مومن حق ندارد خود را بکشد يا به کشتن بدهد .

روایت داریم

نازنیڹ زهـرا هستمـ😎..میشہ واسہ همسنگرهاے همسرمـ یہ صلواتـ بفرسے آبجے؟❤🙏...خوشحال باش بانو تو برگزیده ے حضرتـ زهرایے تو انتخابـ شده ے مادرساداتے انتخابتـ ڪردڹ براے حجابـ براے نجابتـ😍❤ با حجابتـ لبخنــد رو به لبـ هاے مہدے زهـراس بیار خواهری باشہ؟😊 مڹ عاشقـانہ رهبرمـ رو دوستـ دارمـ و بہ وجودشوڹ افتخار میڪنمـ(امامـ خامنہ اے❤)سربازے رو از ذوالفقار علے یاد بگیریمـ(شہید حاج قاسم سلیمانے)😊!! چشمـ دشمنانشوڹ ڪـــوووور😌.... مجنـــــوڹ العبــــــاس ام😍🙋 ڪربلاے بہشتـ مڹ در زمینہ... 😍😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ادم باید تو شرایط اونا باشه نمیشه گفت به نظرم شایدم بخشیده بشن اصلا راحت نیست حتی اونی که میگه اصلا ...

من طبق روایات گفتم ...

نازنیڹ زهـرا هستمـ😎..میشہ واسہ همسنگرهاے همسرمـ یہ صلواتـ بفرسے آبجے؟❤🙏...خوشحال باش بانو تو برگزیده ے حضرتـ زهرایے تو انتخابـ شده ے مادرساداتے انتخابتـ ڪردڹ براے حجابـ براے نجابتـ😍❤ با حجابتـ لبخنــد رو به لبـ هاے مہدے زهـراس بیار خواهری باشہ؟😊 مڹ عاشقـانہ رهبرمـ رو دوستـ دارمـ و بہ وجودشوڹ افتخار میڪنمـ(امامـ خامنہ اے❤)سربازے رو از ذوالفقار علے یاد بگیریمـ(شہید حاج قاسم سلیمانے)😊!! چشمـ دشمنانشوڹ ڪـــوووور😌.... مجنـــــوڹ العبــــــاس ام😍🙋 ڪربلاے بہشتـ مڹ در زمینہ... 😍😢
این حرف و منطق قرآنه و الان من حرف نامربوطی نزدم اگه هم اون کسی ک خودکشی میکنه چقد روح و نفسش ضعیفه ...

حرف و منطق قران نیست اینا ک تفسیر کردن تر زدن به قران  و اسلام و ... طوری ک دیکه تو ایران هیجکس مسلمون نیست همش چرت و پرت میگن اخوندا .خودمون عقل داریم‌میتونیم بفهمیم دختری ک بزور دارن میدنش به یه پسرمرد که همین چن روز پیش خودشو کشت حق داشت خانوادش اونقدااااااا حیوون بودن ک بچشونو بخاطر پول دادن ب پیرمردچندشششششش.این ادم حقشه بره جهنم؟

شما کجایی  هستی  این خانومی که گفتی خودشو تو حموم آتیش  زد کجاییه منم یکی از اشناهام ...

نه این مال چند سال پیشه حدود ۲۰ سال پیش

تازه وارد نیستم  بنا ب دلایلی  نشد که با کاربری قبلیم وارد بشم     .🤗 گلم اگه با نظرم مخالفی یا نمیتونی تحمل کنی کسی برخلاف تو نظر بده      این دیگه مشکله خودته  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز