بعید میدونم ب خوشگلی باشه آخه چ فایده اون زمان ک بچه بودم بعدشم مامانم گف نه و نزاشت کسی رسمی با خانوادش بیاد تا پارسال ک یکی اومد همو دوست داشتیم ولی خب اینقد درگیری وسطمون شد حتی شب مهمونیم قرار گزاشتیم واسه عقد و اینا ولی یهو همه چی بهم ریخت بعدشم رفتم دانشگاه طرف هی گیر بود ک نباید بری و دیدم دانشگام واجب تره چون جلوی پیشرفتمو داشت میگرف قیدشو زدم امسالم ک کرونا و این بساطا زیادم بیرون نمیرم ک دیده بشم