عزیزم اون مقدار وزنی ک شما تو اون مدت کمکردین خیلی زباده و بالاخره برمیگرده
کاهش وزن اهسته خیلی بهتره..من تو ۵ ماه ۲۰ کیلو کمکردم با همین روش..و اصلن برنگشته.سایزمم ک عالی..از نصف هم نصف تر شدم👌👌👌👌👌👌
فست هم ب خاطر اینکه ی شوکی ب بدن بزنه میگیریم و استوپ نشیم.توکاهش هم خیلی تاثیر داره
گرچه اول صفحه گفته شده ک کسایی ک نمیتونن منهی ۲۰۰کنن فرمول وزنشونو
و اینه واسه وزن کشی حتما باید فست باشی روز قبلش
من ب شخصه خودم هیچ مشکلی پیدا نکردم و همه بچه های دیگه..ب هر حال ممنونم