عزیزم پایبند رژیم نیستی خب.
وقتی با شیرین بودی میدیدم ک چندبار ناراحتی پیش اومد ولی ب توصیه هاش گوش نمیدادی . الانم ک مثلا ابی هستی با اینکه جز نارنجی میشی گفتی بیام ابی ک روحیه بگیرم.گفتم باشه.ولی ن گزارش میدی و نه پایبندی. البته من جز گروه ابی نذاشتمت. مثل چندتا از بچه های دیگه م. چون حذفین از گروه و تاپیک ولی میگم حالا عشقی هم گزارش میدن اسکال نداره تو تاپیک باشن.
عزیزم هرکاری ی سری سختی ها داره. اگه طاووس میخای بشی پس باید جور تاپیک و گزارش و گشنگی و ورزش هم بکشی. وگرنه هیچکی با راحتی ب جایی نمیرسه.
5ماهه رژیمی الان باید 20کیلو کاهش میداشتی. پس درست و دقیق رژیم نیستی.
رژیم گرفتن این نیس ک هرچی بخای بخوری ولی بگی خب اندازه کالریمه.
اگه میخای کم کنی و خوش اندام بشی باید بیای تو تاپیک با بچه ها مشارکت کنی رژیمتو درست بگیری.تقلب نکنی. تا بتونی برسی ب سر منزل مقصود