@هستی،بانو
سلام عزیزم،،،خیلی ناراحت شدم😞
اینبار ن غصه ن گریه ،،، اول توکل بخدا کن،،،در هر شری یه خیری هم هست ،،خدا رو شکر ماهیتشو بهت نشون داده،،،برای آرامشت دعا کردم و خواهم کرد
اینبار سرسری رد نشو و اصلا ب حرفش اعتماد نکن
مردا پررو تر از اونی هستن ک خطاهاشونو قبول کنن الانم چون بقیه فهمیدن یکم قبول کرده
شما یه خانم دسته گلی اگر قرار بر ماندن داری حتما حتما از اموالش قسمتی رو ب نام بزن،،،حق طلاق رو هم بگیر ،،،جوری رفتار کن ک واسش از صدتا مردن هم بهتر باشه ،،، جوری رفتار کن قدر زندگیشو بدونه
ازش همچی بخواه نذار عادت کنه ک یه آدم کم توقعی هستی
و اصلا نذار روش تو روت بازشه،،،ب حرفش و اشکش و ناله و ...هیچ اعتنایی نکن یه تصمیم قطعی بخاطر خودت و آیندت محکم بگیر
انشاءالله هر چی خیره خدا برات رقم بزنه