اگه.وسط.رژیم.کم.آوردیم #

برای هشتگ "اگه.وسط.رژیم.کم.آوردیم" 1 مورد یافت شد.

اگه.وسط.رژیم.کم.آوردیم#  


@عروسترکم  

سلام بچه ها ، صبحتون بخیر .

نزدیک دو هفته است که من تقریبا زدم به اون در ، هر کار میکردم نمیتونستم سر رژیمم وایسم . خیلی مستاصل شده بودم . دیگه میخواستم بیام اینجا اعتراف کنم و کمک بخوام ، از یه طرفم غرورم اجازه نمیداد . 

دیگه با خودم‌درگیر بودم که دیشب با خودم گفتم تو که عرضه نداری ، پس پاشو برو یه مانتو بخر ، یک ساله مانتو نخریدی به هوای اینکه لاغر میشی . باید بری یه مانتو بخری . 

خلاصه که رفتن به داخل اولین مغازه همانا و انگیزه گرفتن دوباره همان . البته این برای من خوشحالی نداشت ها . 

اما همین که دوباره تونستم برگردم خیلی خوبه . خدا کنه که ادامه دار بشه.


اما به طور کلی نمیدونم چرا اینطوری شدم . دوبار من کاهش بیست کیلویی داشتم ، نمیدونم چرا این دفه نمیتونم . 


داغ ترین های تاپیک های امروز