2777
2789
عنوان

زندگی سالم ‌و کاهش وزن ( بامداد خمار) ⛔️عضو جدید نمیگیریم 🙏🏼❤️

| مشاهده متن کامل بحث + 288761 بازدید | 36895 پست
سلام ناهار و شام نخوردی؟ کلا امروز 2تا تخی ابپز خوردی فقط؟؟

اره فقط ۲تخم مرغ خوردم صبحانه...ناهارو شام نخوردم ناهار که سیر بودم کلا شامم برنج بود گفتید شب برنج نخورم ...نخوردم دیگه😢 خیارو گوجه بدون نون خوردم بجا شام ولی کالریشو حساب نکردم یادم رف

قد=۱۷۰   وزن شروع👈۷۸  وزن فعلی👈۷۰  وزن هدف👈۶۵  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


گزارش# @هستی،بانو  

صبحانه:پنیر،۲۰ گرم ،نون ۲کف دست(۲۰۸) نهار: عدسی و نون ۱کف دست ,پیاز(۳۸۲) شام :کیک خونگی ،شیر(۳۸۶) م و: خرما۴ عدد،چایی،خیار،الو قرمز،ساقه طلایی۱ دونه(۲۰۰) کالری مجاز:۱۲۹۰

کالری مصرفی:۱۱۷۵٫۵

۱۲ لیوان آب ،ناشتا آب و آبلیمو و شب هم سرکه سیب

چالش آب قبل وعده غذایی

چالش سرکه سیب

پیاده رویی ۶۳۵۹ قدم 

تردمیل:۱:۲۶:۴۲ (۶۳۲ کالری سوزانده شده)

وزن اولیه ۷۴ وزن الان60  وزن هدف۵۵ , شعارم :ما می تونیم و لایق بهترینها هستیم ,من سایزم ۴۶ بود الان ۳۸ هستم باور نمی کردم ولی تونستم تو هم می تونی پس شروع کن تو هم می تونی من عضو گروه آبی بودم و سر گروه گلم آسنات جونه ولی این هفته سبز شدم و زیتونپرورده جون سر گروهم شده
من هنوز 20 نشدم الان رو که نگم🤪شکمم پررر از چربیه😒مخصوصا الان توی این روز ها😐نمیدونم ورمه یا چرب ...

اینا ک گفتی واقعا رویای منم هست😂

امیدوارم موفق بشیم!💪

چون اگه اینجوری درمان نشم برای دکتر میرم تهران...

من از خدا خواستم رشد کنم،پخته تر بشم،صبور بشم، قوی بشم و... بخاطر همین خدا بهم دوقلو داد🤗🌤✨
قربونت گلم 😙😙😙

پری جوووون من چون دیروز دیدم وزنم کاذبه و این چیزا امروز صبح خودما وزن کردم

وزن هفته قبل۶۱

ورن فعلی:۶۰/۳۰۰

وزن هدف:۵۵

ورن اولبه:۶۸/۳۰۰

با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید....وقتی ناراحتن،وقتی خوشحالن،وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن،وقتی غصه امونشونو بریده،وقتی اعصابشون خورده....آدمیزاد اگه حرف نزنه باید تنهایی بار درداشو به دوش بکشه، حرف دل آدمارو پیر میکنه، حرف بزنید....عضو گروه رز زرد...وزن شروع:68 ....هدف اول:62....هدف دوم:59....هدف سوم:55...هدف نهایی:50
صعود میکنی ب  گروه زرد عزیزم موفق باشی 😍😍😍😍😍 @pari95   پری جوونم این فرزندمم ب تو ...

سلام سپیده جون چطوری چخبرا😘😍😍😍

با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید....وقتی ناراحتن،وقتی خوشحالن،وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن،وقتی غصه امونشونو بریده،وقتی اعصابشون خورده....آدمیزاد اگه حرف نزنه باید تنهایی بار درداشو به دوش بکشه، حرف دل آدمارو پیر میکنه، حرف بزنید....عضو گروه رز زرد...وزن شروع:68 ....هدف اول:62....هدف دوم:59....هدف سوم:55...هدف نهایی:50
صعود میکنی ب  گروه زرد عزیزم موفق باشی 😍😍😍😍😍 @pari95   پری جوونم این فرزندمم ب تو ...

عزیزم ممنون بابت این مدت که زحمتم گردنت بود،دوست داشتم بازم تو گروهت بودن ولی خوب ظاهرا چاره ای نیست. دوست دارم  

قربونت گلم 😙😙😙

پری جون مگه نگفتی این هفته گروهما عوض میکنی؟

با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید....وقتی ناراحتن،وقتی خوشحالن،وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن،وقتی غصه امونشونو بریده،وقتی اعصابشون خورده....آدمیزاد اگه حرف نزنه باید تنهایی بار درداشو به دوش بکشه، حرف دل آدمارو پیر میکنه، حرف بزنید....عضو گروه رز زرد...وزن شروع:68 ....هدف اول:62....هدف دوم:59....هدف سوم:55...هدف نهایی:50
عزیزم ممنون بابت این مدت که زحمتم گردنت بود،دوست داشتم بازم تو گروهت بودن ولی خوب ظاهرا چاره ای نیست ...

سلام همگروهی جدید....پری جونمون خیلی خانوم و مهرونه نگران نباش 😍😍😍😍صعودت مبارک

با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید....وقتی ناراحتن،وقتی خوشحالن،وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن،وقتی غصه امونشونو بریده،وقتی اعصابشون خورده....آدمیزاد اگه حرف نزنه باید تنهایی بار درداشو به دوش بکشه، حرف دل آدمارو پیر میکنه، حرف بزنید....عضو گروه رز زرد...وزن شروع:68 ....هدف اول:62....هدف دوم:59....هدف سوم:55...هدف نهایی:50

@هستی،بانو گزارش#  

سلام هستی گلم   

صبحانه: پنیر 30گرم+ خرما 1عدد. کالری: 89

ناهار: الویه 4قاشق+ نان تافتون 2کف دست. کالری: 302

شام: شیر کم چرب 1لیوان+ موز نصف+ بیسکویت. کالری: 263

میان وعده: تخمه 35گرم+ نسکافه 1لیوان+ هلو 1عدد+هندوانه 2قاچ. کالری: 404

چالش زنجبیل

آب: 8لیوان

کالری مجاز:1100

کالری مصرفی: 1093

وزن شروع: 70، وزن فعلی:67.5، هدف: 53
عزیزم ممنون بابت این مدت که زحمتم گردنت بود،دوست داشتم بازم تو گروهت بودن ولی خوب ظاهرا چاره ای نیست ...

قربونت عزیزم ❤❤

منم دوس ندارم برید چون بهتون عادت کردم ولی از ی طرفم دوس دارم زودتر بری گروه طلایی😍😍

مرسی🌸 تو‌که داری میخوری، چرا دم نمیکنی؟ دم‌کرده اش بهتره!  مخصوصا برای تشنگی بعد ورزش ...

چون که من در حالت عادی فشارم پایینه

بعد تحقیق کردم دیدم که دمنوش زیره فشار رو بیشتر میندازه

به خاطر همین گفتم که اونطوری بخورم شاید بهتر باشه(برای فشارم) تا دم کرده اش

حالا نظر تو چیه؟؟ 

امیدوارم 99.9.9 بهترین اتفاق برای همه و خودم بیفته 😍🤲. گروه سبز هستم 😉     وزن شروع:56  وزن اکنون :52  وزن هدف:50💪.  قد:160
اینا ک گفتی واقعا رویای منم هست😂 امیدوارم موفق بشیم!💪 چون اگه اینجوری درمان نشم برای دکتر میرم ت ...

👌💕😎💪

امیدوارم 99.9.9 بهترین اتفاق برای همه و خودم بیفته 😍🤲. گروه سبز هستم 😉     وزن شروع:56  وزن اکنون :52  وزن هدف:50💪.  قد:160
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز