2789
عنوان

زندگی سالم ‌و کاهش وزن ( بامداد خمار) ⛔️عضو جدید نمیگیریم 🙏🏼❤️

| مشاهده متن کامل بحث + 288747 بازدید | 36895 پست
بچه هااا📣📣📣📣📣📣📣کمککککک کیست سینههههه خطرناکههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟ ابجیم یه کیست ۲ سانت ...

وای خدا چ بد.

نمیدونم والا تجربه ندارم. اطلاعاتمم درست نیست.

تو نت هم یه سرچ بکن.

ایشالا ک نیاز ب عمل نباشه و زودی رفع بشه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ای مامان الیسا ما ک سرخ میکنیم من میگم چرا اینقد کالریش پایینه اخه😩😬نگو این مال آبپزه ما ب این شک ...

با همون یتیمچه حساب کن ولی روغن رو سعی کن کم بریزی.فقط تفت بدی یعنی.

بالاخره پیاز رو سرخ میکنیم ماهم. روغن داره اونم.


با همون یتیمچه حساب کن ولی روغن رو سعی کن کم بریزی.فقط تفت بدی یعنی. بالاخره پیاز رو سرخ میکنیم ماه ...

من وقتی می دیدم کالریش اینقد پایینه بجاش وقتی بخورم تو مانکن کالری خورش بادمحونو میزنم

پروردگارا یاری ام ده تا بدون اینکه از ایمان افراد بپرسم و بدون اینکه بدردم بخورند ، همدل و همدردشان باشم زیرا در سودای هر انسانی “ روح تو ” خانه گزیده است !
بترکه چشم حسوود 🧿🧿🧿🧿 گلم با چایی دارچینیت ، عسل قاطی کن بخور یا خرما با جاییت بخور

چشم عزیزم.فکر نکنم این هفته یکشنبه وزن کم کرده باشم😔سمیه جون رو ترازوم لیوان افتاد شکست درست میشه یا یکی دیگه باید بخرم؟

💚گروه سبز💚    #گروه سبز  وزن شروع ۷۷ وزن ایده ال ۶۸ هدف اول ۷۲ 😊قد ۱۶۵.وزن تاریخ ۹۹/۲/۷ ۷۵.۵_۲/۱۴  ۷۴.۵     وزن  ۷۳.۵ وزن ۳/۲۶   ۷۲.۶۰۰ 😍_هدف اول    ۷۲🤩🤩👍-هدف دوم   ۷۰🤩🤩👍-۵/۱۶  وزن  ۶۹/۸۰۰   🤩وزن ۶۷/۸۰۰  به هدفم رسیدم 🥰🥳🥳🥳م  تاریخ شروع رژیم ۹۹/۰۱/
بچه هااا📣📣📣📣📣📣📣کمککککک کیست سینههههه خطرناکههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟ ابجیم یه کیست ۲ سانت ...

سلام سمیه جون اگ کوچیک باشه با دارو آب میشه باید ببینه از چ نوعیه

گروه آبی🥲     وزن اولیه:۷۳.۵۰     وزن هدف:۶۷      قد:۱۷۰                                      

انگیزه#  

سلام بچه هااا امروز مانتو زمان چاقیمو پیدا کردم 🙈

تنم کردم و عکس گرفتم و با عکس قبلم مقایسه کردم

میذارم ک شما هم ببینید و انگیزه بگیرید💪💪💪💪

لازمه بگم من وزنمو تو دو دوره کم کردم از ۸۵رسیدم ب ۷۸و الانم ک ۶۵ کیلوام😋😍😊

@سمیه1396  

@بامدادخمار  

هیچ کاری نشددد ندارهههه💪

باورش باتو...چ جوریش با خدا🩵
من وقتی می دیدم کالریش اینقد پایینه بجاش وقتی بخورم تو مانکن کالری خورش بادمحونو میزنم

ن عزیزم خورش بادمجون گوشت داره.

یتیمچه بادمجون و گوجه س. کالری زیادی ندارن. اگرم هست بخاطر روغن و رب و سیب زمینیشه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز