2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ریاضی. چون داوطلبش کمه و راحتتر میتونی دانشگاه و رشته مورد علاقه ت قبول شی

اگه حفظیاتت خوب بود انسانی بهتر بود

واسه تجربی باید بی نهایت تلاش کنی. چون واقعا داوطلبش زیاده و رقابت بینشونم حسابی جدی ه

ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸﺪ ﺯﻧﺪﮔﯽﺗﮑﺮﺍﺭ ﺩﺍﺷﺖ ﻻﺍﻗﻞ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺭﺍ ﯾﮑﺒﺎﺭ ﺩﺍﺷﺖ ﺳﺎﻋﺘﻢ ﺑﺮﻋﮑﺲﻣﯿﭽﺮﺧﯿﺪ ﻭ ﻣﻦ ﺑﺮﺗﻨﻢ ﻣﯿﺸﺪ ﮔﺸﺎﺩ ﺍﯾﻦﭘﯿﺮﻫﻦ ﺁﻥ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ ، ﮐﻮﺩﮐﯽ ، ﺳﺮﻣﺸﻖﺁﺏ ﭘﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺟﺎﯼﺧﻮﺍﺏ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﻭﻥﻣﯿﮑﺮﺩﻡﺍﺯ ﺩﻟﻮﺍﭘﺴﯽ ﺩﻝ ﻧﻤﯿﺪﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﺳﺖﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻋﻤﺮ ﻫﺴﺘﯽ ، ﺧﻮﺏ ﻭ ﺑﺪﺑﺴﯿﺎﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﯿﻒ ﻫﺮﮔﺰﻗﺎﺑﻞ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﯿﺴﺖ ! !
ولی من حفظ نمیکنم مفهومی  حتی فرمولای فیزیک هم حفظ نمیکنم  ولی مثلا درسایی مثل دینی و اد ...

من لیسانس ریاضی کاربردی دارم 

کلا عاشق ریاضی بودمو هستم و از خوندنش اصلا پشیمون نیستم 

ریاضی. چون داوطلبش کمه و راحتتر میتونی دانشگاه و رشته مورد علاقه ت قبول شی اگه حفظیاتت خوب بود انسا ...

اخه امسال بیشتر بچه ها رو همین حساب دارن یا میرن هنرستان یا ریاضی و انسانی چون از تجربی اصن تو مدارس صحبت نمیکنن 

اخه امسال بیشتر بچه ها رو همین حساب دارن یا میرن هنرستان یا ریاضی و انسانی چون از تجربی اصن تو مدارس ...

تا بخواد تجربی از بورس بیافته ی چن سال زمان میبره. باز از مدیر یا مشاکرتون بپرس ببین داوطلب کدوم رشته کمه برو اون رشته

ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸﺪ ﺯﻧﺪﮔﯽﺗﮑﺮﺍﺭ ﺩﺍﺷﺖ ﻻﺍﻗﻞ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺭﺍ ﯾﮑﺒﺎﺭ ﺩﺍﺷﺖ ﺳﺎﻋﺘﻢ ﺑﺮﻋﮑﺲﻣﯿﭽﺮﺧﯿﺪ ﻭ ﻣﻦ ﺑﺮﺗﻨﻢ ﻣﯿﺸﺪ ﮔﺸﺎﺩ ﺍﯾﻦﭘﯿﺮﻫﻦ ﺁﻥ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ ، ﮐﻮﺩﮐﯽ ، ﺳﺮﻣﺸﻖﺁﺏ ﭘﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﺟﺎﯼﺧﻮﺍﺏ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﻭﻥﻣﯿﮑﺮﺩﻡﺍﺯ ﺩﻟﻮﺍﭘﺴﯽ ﺩﻝ ﻧﻤﯿﺪﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﺳﺖﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻋﻤﺮ ﻫﺴﺘﯽ ، ﺧﻮﺏ ﻭ ﺑﺪﺑﺴﯿﺎﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﯿﻒ ﻫﺮﮔﺰﻗﺎﺑﻞ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻧﯿﺴﺖ ! !
شاغل هستید؟؟ دانشگاه کجا درس خوندید؟؟ البته ببخشید فضولی میکنم

من دولتی خوندم اطراف مشهد 

ن خانه دارم ولی موقعیت شغلی البته فقط تدریس برام زیاده ک فعلا بخاطر دخترم نمیتونم فعال باشم

تا بخواد تجربی از بورس بیافته ی چن سال زمان میبره. باز از مدیر یا مشاکرتون بپرس ببین داوطلب کدوم رشت ...

بعد من پزشکی و نمیخوام پیراپزشکی علاقه دارم تو ریاضی هم فقط به کامپیوتر 

ب نظرت خوبه؟؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعای عهد

zizi100 | 6 ثانیه پیش

چه مدلی بخرم

00yas | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792