آره متاسفانه از قدیم این چیزا مهم بود حالا بیشتریا همچین طرز فکر غلطیو دارن
خواهر شوهر من دوتا دختر داره دومین همین چند وقت پیش دنیا اومد
حالا از همون موقع تمام خانواده ی شوهرم ب صورت مستقیم و غیر مستقیم میگن بچه ت دختر شد فلان کن و فلان کن
درصورتی عاشق پسرن
ولی چون بچه خواهر شوهرم دختر شده همشون میترسیدن بچه م پسر سه
و یکی از خواهر شوهرم ک پسر داشت ک اگه بچه ت دختر شد برای پسر خودم میگیرم😐منم گفتم عزیزم اولا ک دخترو پسر هیچ فرقی ندارن باهم مهم اینکه بچه سالم باشه
دوما از الان رو بچه من اسم نزار مگه من بچمو از سر راه آوردم ک بخوام ب پسر تو بدمش
یا دختر جاریم ک ۳سالشه هی میگه دختر شد اسمشو بزارین فلان
درصورتی ک همین اسمم ی بار نشنیده این بچه
ب خدا برام ذره ای جنسیت مهم نیس اما خیلی ناراحت شدم از طرز برخوردشون