2777
2789
عنوان

جاری

| مشاهده متن کامل بحث + 767 بازدید | 86 پست
والا خیلیا کلا جو‌میدن انگار حاملگی ملت دست ماهاست که بگیم چرا بعد من باردارشدی

اصن زن داداش من دخترمو ک دید گفت منم دلم دختر میخاد برا همون حامله شد

حالا من بیام بگم چشم نداشته منو ببینه و تیر آخر و زد و.. 🤣🤣🤣🤣

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم وقتی کل جزئیات زندگیش نمیدونی چطور انقد زود میگیری میری؟ وقتی شوهرش با صدتا زن رابطه داره با ت ...

گلم شمام یه نظر کلی خواستیا که همه جوابت رو دادن دیگه زندگی طرف رو بریز رو دایره تا برا اونم بهت نظر بدیم

الهی....گاهی....نگاهی(همه زندگیم دخترام)

فکر میکنم ماشالا چه قوی و سلامت بوده که بلافاصله باردارشده....خدایا بلافاصله میشه باردار شد؟ اگه حامله ای الان انرژی منفی و فکرای منفی رو از خودتون دور کنین که روی روح و جسم بچتون تاثیر منفی نزاره و خوشحال باشین که یه همبازی برای بچتون میاد.🌹🌹انشاالله قدم بچه جاریتون براش پر از خیر وبرکت باشه و همه مشکلات جاریتون حل بشه و به آرامش برسن‌از ته قلبم برای خوشحالی و خوشبختی جاریتون دعا کردم

عزیزم تو حواستو جمع کن اینجور خانواده ای که زنگ میزنن پشت سر جاریتم پیش تو حرف میزنن شک نکن پشت سر ...

چقدر خوب هم صحبت کردین هم راهنمایی کردین 👌👌👌

           کاربری چهارم                          هفده سال پیش بین خرید گوشی لمسی که تازه مد شده بودو تختخواب من تخت خوابو انتخاب کردم چون دلم زندگی و عشق و دوست داشتن میخواست ،نه کامپیوترو دوست داشتم نه گوشی نه بلوتوث نه کلیپ نه عکس نه فیلم ، من مجازی رو نمیخواستم من واقعیتو با خوبیها دوست داشتم چون احساسی و واابسته بودم اما ده سال بعد بالاخره دوتایی با چه شوقی گوشی خریدیم، با اومدن تلگرام ، واتساپ و اینستاااااا تو  باخیانتات ذاته واقعیتو نشون دادی، حس کردم ، باور کردم بعد ازون سرو صدا ها و دعواهایه شدید  تحقیر شدم  خورد شدم، حس کردم بازی خوردم، بچه رو وسیله زجرکش کردن من کردی  به خاطر بچم باید شاد بودم و میخندیدم و زندگی میکردم دو سال طول کشید تا سرپا شدم  اما شما رو از توی خونه ی دلم و قلبم انداختم بیرون، گذشت تا امروز من زنی شدم مستقل محکم و قوی ،سخت بود اما تونستم ، همه ی برنامه هایه موبایلو یاد گرفتم اما درست ازش استفاده میکنم به شما بارها گفته ام برو همه ی پولها و اموال را هم  بردار فقط برو بزار یه صبح که بلند میشم شمارو نبینم و از ته دل دوباره بخندم مگر چند بار زندگی میکنم اما شما مرا رها نمیکنی باشه این نیز بگذرد، میدانم گوشیم راپنهانی برمیداری حرفایه دلم را میخوانی پس بخون شما جوونیه منو به لجن کشیدین قطعا اگر عمرمن به این دنیا باشد پیری شما را به لجن خواهم کشید ، اما بدون شاید هیچ کس به اندازه ی من از اومدن فضایه مجازی خوش حال نیست  زندگی را به کامم زهر مار کردی  اما بهتر ازین بود که تو پیری میفهمیدم بهم خیانت کردی و اتش میگرفتم و کاری از دستم بر نمیامد پس خدایا بازم شکرت الان حداقل احساسم بزرگ ترین سرمایه ام را خرجت نمی کنم ارزوی بوسیدن و دوست داشتنت را تا ابد به دلت خواهم گذاشت 💏 💑  خانومی که امضامو میخونی من راز دلمو فقط برا این نوشتم که گذشتم  یادم نره و از یه سوراخ ده بار گزیده نشم ،پس ممنون میشم که به خاطر امضام منو لایک نکنین و سوال نپرسین چون دوست ندارم هر روز برام یاداوری بشه🌹
اصن زن داداش من دخترمو ک دید گفت منم دلم دختر میخاد برا همون حامله شد حالا من بیام بگم چشم نداشته م ...

والا منم جاریم چون دختر دارم همش خداخدا میکرد بچش دختر شه و البته خواست خدا بود وشد و چقدرم من خوشحال شدم که خدا بهش نگاه کرده 

الهی....گاهی....نگاهی(همه زندگیم دخترام)
اصن زن داداش من دخترمو ک دید گفت منم دلم دختر میخاد برا همون حامله شد حالا من بیام بگم چشم نداشته م ...

منم از وقتی همسر برادرم زایمان کرده حس بچه دار شدن تو وجودم بیدار شده 😍😍😍😍

گاهی وقتها بجای جر و بحث کردن فقط به طرف نگاه میکنم و تعجب میکنم که این حجم وسیع بی عقلی و نفهمی چطور توی کله ای به این کوچکی جا شده است !
من بچه اولم پسرمه ، دومی گفتن دختره ( مادرشوهرم تحصیل کرده اس و واقعا آدم خوبیه ) ولی ناخواسته از ده ...



آره متاسفانه از قدیم این چیزا مهم بود حالا بیشتریا همچین طرز فکر غلطیو دارن

خواهر شوهر من دوتا دختر داره دومین همین چند وقت پیش دنیا اومد

حالا از همون موقع تمام خانواده ی شوهرم ب صورت مستقیم و غیر مستقیم میگن بچه ت دختر شد فلان کن و فلان کن 

درصورتی عاشق پسرن 

ولی چون بچه خواهر شوهرم دختر شده همشون میترسیدن بچه م پسر سه 

و یکی از خواهر شوهرم ک پسر داشت ک اگه بچه ت دختر شد برای پسر خودم میگیرم😐منم گفتم عزیزم اولا ک دخترو پسر هیچ فرقی ندارن باهم مهم اینکه بچه سالم باشه 

دوما از الان رو بچه من اسم نزار مگه من بچمو از سر راه آوردم ک بخوام ب پسر تو بدمش 

یا دختر جاریم ک ۳سالشه هی میگه دختر شد اسمشو بزارین فلان

درصورتی ک همین اسمم ی بار نشنیده این بچه 

ب خدا برام ذره ای جنسیت مهم نیس اما خیلی ناراحت شدم از طرز برخوردشون

انشاالله قدم بچه جاریتون برای جاریتون پر از خیر وبرکت باشه و همه مشکلات جاریتون حل بشه .واقعا از ته ...

منم خیلی براش دعا میکنم اصلا بد هیچ بنده خدارو نمیخوام فقط خواستم نظر فامیل شوهرم که میخوان توجیهم کنن بدونم که متاسفانه با حمله یه سریا مواجه شدم

واسم دعا کنید💗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز