2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490810 بازدید | 6289 پست
دختری از شهر باران اینجا دو نوع پرستار هست... یکی هست که مثل ایرانه مدل پرستاریش.. یکی دیگه هست که.. نمیدونم چجوری توضیح بدم... کارای تمیزکاری و ... برای بیمار میکنه یا میاد نبض و تب و فشار میگیره و .. 2 کلمه متفاوت براش استفاده میشه ولی به فارسی جفتش میشه پرستاری.. من فامیل اینجا زیاد دارم. منتها توی شهر دیگن... آره خیلی خوبه... خانواده همسرم هم کلا اینجان دیگه .. کشورشونه
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پریماه جان ممکنه بیمارستان با بیمارستان متفاوت باشه چون من خودم تاحالا 3 بار بیمارستان بستری بودم و پرستارها(Krankenschwester) اجازه همه این کارها را داشتن.. مسلما دارو را پزشک تایید میکرد ولی تزریق و سرم و خون گرفتن و ... داشتن... و Krankenpfleger ها هستن که کار غذا دادن و تمیز نگه داشتن مریض و ... را انجام میدن... توی مطبها هم همین Krankenschwester ها هستن که آزمایش خون میگیرن و .... من فکر میکنم طبقه بندی داره.. ولی خب من واقعا اطلاعاتم کمه...
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
وای مونی عاشقتممممم!!! مرسی... لواشک هم داره؟؟ آخجون حلیییییییییییم... :)))))) مونی تا آخر عمرم هی دعا میکنم هی فوت میکنم بهت.. آخجون
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پریماه جان شما چند سال توایران کار میکردی حتما میدونی اینجا بیشتر کار هارو پرستارا میکنن که سخت نریش ngtهست که حتی رزیدنت ها هم توش میمونن چطور برای این کارای ساده مدرک مارو قبول نمیکنن شماتو المان به خاطر شرایط سختش نرفتی سر کار؟
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
پارمیدا جون ممنون از لطفت شوهرتم المانیه؟ راستی من میگم بازی امشب المان میبره
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
اون که البته پریماه جان بزرگ کردن وتربیت بچه خیلی خیلی سخته خیلی صبر میخواد شما چطوری مهاجرت کردین از چه طریقی؟
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
دختری از شهر رویاها منم به جز اینکه طرفدار آلمانم برای المان هم پیشبینی کرده بودم... خیلیییییییییییییییی خوشحالم که برد... آره عزیزم همسرم آلمانیه. بچه ها از من به شما یه نصیحت دوستانه.. اینجا زندگی میکنین سعی کنین زبانتون خوب کنین.. لازم میشه.. کم کم کم برای مدرسه بچه ها و صحبت با معلمشون لازم میشه.... کلا خوبه که زبان کشوری که توش زندگی میکنیم بدونیم.. اینجوری بیشتر وارد فرهنگ و جمعشون میشیم :)
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ﭘﺎﺭﻣﯿﺪﺍ ﺟﺎﻥ ﻭ ﺑﻘﯿﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﻏﺬﺍﻫﺎﯼ ﺍﻣﺎﺩﻩ ﺩ ﺍﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺗﻮﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟ ﻧﻈﺮﺗﻮﻥ ﭼﯿﻪ ؟ ﻣﻦ ﭘﻮﺭﻩ ﻫﻮﯾﺠﺶ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻡ ﺧﻮﺑﻪ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻡ ﯾﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﻨﻢ .ﺧﻮﺏ ﺭﺍﺳﺘﺶ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﺧﻮﻧﮕﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﻬﺘﺮﻩ ﻭﻟﯽ ﺍﻭﻥ ﺭﺍﺣﺖ ﺧﻮﺏ ﻭ ﺧﻮﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺍﻭﻧﻘﺪپﭘﻮﺭﻩ نمیشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز