دختری از شهر رویاهای عزیز من اطلاعی از پرستاری اینجا ندارم... منتها خالم رادیولوژیست هست.. جاریم هم ماما هست میتونم ازشون بپرسم.. اونها بیشتر از من میدونن. اینجا بستگی داره شرق آلمان باشی یا غرب... شرق با 2000 یورو در ماه یه زندگی عادی میتونین داشته باشین.. غرب نه بیشتر لازمه... 400 یورو برای یکنفر که دانشجویی بخواد زندگی کنه معمولیه... ولی خب دانشجویی و فقط برای یکنفر. اینجا اگر درس خونده باشی و علم به کار داشته باشی کار گیر میاری.. دوست من همین دیروز بهش خبر دادن که شرکتی که رزومه فرستاده بود و برای مصاحبه رفته بود قبولش کردن و 3500 یورو درماه درامدشه فعلا. خیلی حقوق خوبیه برای کسی که تازه میخواد کارشو شروع کنه... همینطور دوستان دیگم همه کار دارن با حقوقهای منطقی.... من نمیتونم درک کنم چطور مینالن یه عده
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد