دختری از شهر رویاها منم به جز اینکه طرفدار آلمانم برای المان هم پیشبینی کرده بودم... خیلیییییییییییییییی خوشحالم که برد...

آره عزیزم همسرم آلمانیه. بچه ها از من به شما یه نصیحت دوستانه.. اینجا زندگی میکنین سعی کنین زبانتون خوب کنین.. لازم میشه.. کم کم کم برای مدرسه بچه ها و صحبت با معلمشون لازم میشه.... کلا خوبه که زبان کشوری که توش زندگی میکنیم بدونیم.. اینجوری بیشتر وارد فرهنگ و جمعشون میشیم :)