تمشک جون دکتر به من گفت هفته 25 غذا را شروع کنم. راستش من صبح میلش برای میدم.. 3 نوع دارم. هرروز عوض میکنم... گریس و هیرزه و 7 کورن... حدود ساعت 7:30 میخوره... ساعت 10 تقریبا 120 میلیلیتر شیر میخوره.. ساعت 12 , 12:30 پوره سبزیجات میخوره.. سعی میکنم یه روز بهش گوشت بدم و روز بعدی بدون گوشت بخوره... باز بعد ازظهر یه بار شیر میخوره و میخوابه (حدود 2) بیدار که میشه پوره میوه یا ماست و میوه بهش میدم... ساعت 6 هم شام میخوره که پوره جو و یا همین ابندبرای ها که هستن میدم بهش.. هر بار یه چیزی/... توی روز توی شیشش همیشه چای فنچل و یا آبمیوه های مخصوص بیبی داره که بهش میدم... ساعت 7,7 و نیم هم میخوابه.. همراه خوابش یکمی شیر میخوره باز.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم. فروغ فرخزاد