2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490810 بازدید | 6289 پست
تمشک جون راستش من برای بچه ها استفاده میکردم و خیلی خوب بودن... برای آرین بیشتر خودم درست میکردم منتها هفته ای یکی دوبار هم از اینها میدادم.. میوه و پودینگ فقط از همینا میدادم.. یا آبمیوه میخریدم.. چون میوه بخاطر اسیدی که داره ممکنه پای بچه را بسوزونه و بهتره از اینها که اسیدش را گرفتن استفاده بشه..... برای میلان فقط از این آماده ها میگیرم اون مدتی که آلمانم.... سعی کن چیزی که میگیری روش نوشته بدون شکر و یا نمک... بب ویتا اکثر چیزهاش که شیرینه شکر داره... هیپ خیلی خوبه.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیداجون شما زبان المانی بلد بودی که رفتی یا بعدا از همسرت واونجا یاد گرفتی؟چون خیلی مشکله کلا المانی حرف زد به خصوص اگه ادم بخواد اونجا کار کنه خیلی خوب باید بلد باشه
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تمشک جون دکتر به من گفت هفته 25 غذا را شروع کنم. راستش من صبح میلش برای میدم.. 3 نوع دارم. هرروز عوض میکنم... گریس و هیرزه و 7 کورن... حدود ساعت 7:30 میخوره... ساعت 10 تقریبا 120 میلیلیتر شیر میخوره.. ساعت 12 , 12:30 پوره سبزیجات میخوره.. سعی میکنم یه روز بهش گوشت بدم و روز بعدی بدون گوشت بخوره... باز بعد ازظهر یه بار شیر میخوره و میخوابه (حدود 2) بیدار که میشه پوره میوه یا ماست و میوه بهش میدم... ساعت 6 هم شام میخوره که پوره جو و یا همین ابندبرای ها که هستن میدم بهش.. هر بار یه چیزی/... توی روز توی شیشش همیشه چای فنچل و یا آبمیوه های مخصوص بیبی داره که بهش میدم... ساعت 7,7 و نیم هم میخوابه.. همراه خوابش یکمی شیر میخوره باز.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پریماه جان راستش توی خونه یکمی سخته.. سعی کن دوستان آلمانی داشته باشی. خیلی خیلی کمک میکنه... روزنامه و مجله بخون اونم کمک میکنه.. بهتر از تیویه...
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جان دختر من الان تقریبا میشه هجده هفته یعنی زوده ؟ اخه هبامه گفت شروع کن و دکتر یه مجله داد که تو جدول غذاش از الان میتونم شروع کنم.اما راستش بعد خوردن پوره هویج معذرت میخوام اما انگار تو مدفوعش عینن دفع میشه حالا موندم دست نگه دارم یا ادامه بدم.
سلام بچه ها تعریف کنید ببینیم دیشب المان چه خبر بود؟حتما تا صبح بیدار بودن
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
تمشک کوچولو بچه 18هفته هنوز پوره هویج زوده براش الان شما میتونی حریره بادوم بهش بدی من نمیدونم اونجا چی میدن بچه هاشون ولی فک کنم واسه پوره هویج خیلی زوده
از این تکرار ساعتها از این بیهوده بودنها از این بی تاب ماندنها از این تردیدها...... نیرنگها پریشانم دلم پرواز میخواهد
سلام خانوما من سپتمبر یه سفر دو هفته ای به درسدن دارم، میخواستم ببینم به نظرتون بلیط قطار از برلین به درسدن چنده و بهتره از ایران بگیرم یا از همون فرودگاه برلین؟ چقدر طول میکشه؟ باید خط عوض کنم مثل متروی تهران یا مستقیم میره؟ خلاصه ممنون میشم خانومای آلمانی جواب بدن
الهی که هیچ خونه ای بدون بچه نباشه...
سلام مهمون دارم اومدم یه سر کوچولو بزنم و برم. تمشک جون اگر هبامه گفته بده اشکالی نداره... اره از پوره هویج باید شورع کنی.... اینجا مثل ایران نیست حریره بادام و لعاب برنج و ... ننمیدن.. مخصوصا حریره را تا پایان 1 سالگی بخاطر اینکه ممکنه حساسیت به مغزیجات پیش بیاد نمیدن.. تو هم نده بنظرم. اره عزیزم من تا 5 ماهگی شیر خودم دادم و از 5 ماهگی دیگه شیر نداشتم و میلوپا بهش میدم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز