2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
سلام دوستان، یه سوالی داشتم، یکی از دوستام که ایران هست بچش تازه متولد شده و با آز خون کف پاش تشخیص کم کاری تیروئید دادن واسه نوزاد، گفت که اونجا بهش قرص دادن فعلا واسه کنترل، جواب آزمایشاشو واسم فرستاده، مشکل اینجاست که خودتون می دونین اینجا همین جوری نمیشه رفت پیش متخصص، به نظرتون چه جوری می تونم راجع به روند درمان بیماری تو آلمان اطلاعات به دوستم بدم، اون می خواد بدونه اینجا روند درمان به چه صورته و احتمال درمان قطعی اینجا هست یا نه حالا اگه شما دوستان هم اطلاعاتی دارین ممنون میشم بهم بگین، خیلی عجله داره این دوستم
سلام مونی جون خوبی؟ دیکشنری خوب آلمانی به فارسی بهم معرفی میکنی ؟؟ داشتم ولی رفتم ایران جا گذاشتم ..
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی عزیزم ...من با کتاب راحت تر هستم ..شوهرم همش میگه نههه آلمانی به فارسی خوب نیست اما به نظرم لازمه..
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
من هرچی بلد بود یادم رفته دوباره دارم کلاس های عصر vhs را میرم امیدوارم زبانم قوی بشه میخوام برم دانشگاه ..
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
سلام سوال منو که کسی جواب نداد ساحل جون دیکشنری خوب لانگن شایت هست.. البته به نظر من المانی به آلمانی بگیر. مجبور کن خودتو آلمانی فکر کنی اونوقت زبانت قوی میشه. آلمانی به آلمانی بجز لانگن شایت دودن و پنز هم خوبه.. لانگن شایت . فارسی به آلمانی و آلمانی به فارسی هم داره. آفرین که داری میری کلاس عزیزم.... اتفاقاااااااااااااا منم امسال میخوام دوباره تست داف بدم. چون مدرکی که دارم مال 6 سال پیشه و فکر کنم الان زبانم بهتره. میخوام اگرررررررررررر بشه و قبول بشم که احتمالش فقط 5% هست برم رشته خبرنگاری یه وایتربیلدونگ کنم..... ولی حالا ما یه تیری میزنیم دیگه شایدم خورد به هدف.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام دوستان من لانکن شاید گرفتم یه کوچولو جیبی آلمانی به فارسی معانیش هم واقعا به روز و درست هست بقیه چیز های معروف تو بازار اصلا به درد نمیخورن ولی اینی که من گرفتم چند سایز داشت که من کوچیک جیبی اش روگرفتم هم فارسی به آلمانی داره و هم آلمانی به فارسی..یعنی کتابه دو بخشه خیلی کارایی داره همیشه همراهمه بعد از دو سال دیدم نمیشه رفتم به دونه که برگردون آلمانی به فارسی و بالعکس رو داشته باشه خریدم حدود 12 یورو
**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****
منم راستش بعد از b1 دوباره دارم میرم زبان چون با B1عملا چیز خاصی یاد نمیگیری منتها چون میخوام برم آوس بیلدونگ دیگه باید زبانم رو قوی کنم بدیش اینه که تو تعطیلات تابستون هم کلاسها یه سره هست منم با دو تا بچه یه کم سختمه دلم نمیاد بذارمشون کیندر بترویونگ راجع به مدرسه سئوال پرسیده بودین اگه پدر مادر دین خاصی داشته باشن موقع ثبت نام اعلام میکنن که بچه هاشون تو کلاس های اون دین برن مثلا مسیحی ها یه روز در هفته درس رلیگیون دارن و میبرن بچه ها رو کلیسا دمدرسه هایی هم هستن که اسلام رو دارن که تعدادشونم کمه موقع ثبت نام معمولا میپرسن دینتون چیه اگه اعلام کنین که کلا خدا رو قبول ندارین و دین ندارین یا خدا رو قبول دارین ولی دین خاصی رو ندارین بر مبنای همون چیزی که شما میخواین برای بچه ها درس دینی میذارن اگر هم درس دین مورد نظر شما رو نداشته باشن میتونن اگه ساعت اول یا اخر باشه مدرسه نمونن
**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****
مرسی پارمیدا جون راستش من در مورد سوالت اصلااااا اطلاعی ندارم شرمنده ... عشق سبز جون من b 1 را هم گذروندم اما انقدر که تنبل بازی در آوردم همش یادم رفته الان دام از a2 میرم خیلی بدهههههههه ..با رونیا هم نمیشه زبان خوند حواسم را پرت میکنه ...سه ماه دیگه مهدش درست میشه امیدوارم اون موقع بتونم کلاس های فشرده را برم ...
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
ممنونم عشق سبز. نه اینجا که کلا نپرسیدن دینتون چیه و گفتن معرفی تمام دینهاست و گفتن که اختیاری هم هست و میتونه نره... من و همسرم همیشه برنامه داشتیم که بچه هامون این کلاسهارا شرکت نکنن کلا تا 14 سالگی و اون موقع دیگه خودشون تصمیم میگیرن. منتهی الان چیزهایی که ذهنمونو مشغول کرده اینه که 1: چون توی کلاسشون فقط 21 نفر هستن و فقط همین 1 کلاس اول هست اگر پسرم نره ممکنه تنها نفری باشه که نمیره و میترسم احساس کمبود کنه. البته اگر زنگ آخر داشته باشن که میاد خونه ولی وسط روز باشه باید بره تنهایی بازی و فکر نمیکنم احساس خوبی بهش دست بده. 2: ما هیچوقت درمورد این مسائل با بچه هامون صحبت نمیکنیم. توی مهدکودک هم که میدونی اصلا صحبت نمیشه. پسرم تا حالا براش هیچ سوالی پیش نیمده و ما نمیخوایم که خودمون براش موضوعیو طرح کنیم که ذهنش مشغول شه و شاید زندگیش و کودکیش و رویاهاشو تحت تاثیر قرار بده. 3: از یک طرف میگم بالاخره برای اطلاعات عمومی خیلی خوبه که بدونه و شاید هم لازمه منتهی فکر میکنم 6 سالگی خیلی زوده چون میتونه تحت تاثیر قرار بگیره و به عبارتی شستشوی مغزی شه... تصمیم گیری سخته خیلی.. منتهی میخواستم ببینم بچه های شماها در چه حدی توی مدرسه دینی یادمیگیرن؟ ایا فقط مثل اطلاعات عمومیه یا مثل مال ماست مثلا که در مورد گناه و صواب و جهنم و بهشت و .... میگن؟
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام دوستان من دیروز از ایران برگشتم , منم موقع خروج بهم گفتن باید بری ٧٥ تومان واریز کنی,گفتن ٣ هفتست این قانون گذاشتن مگر اینکه کسی پس غیر ایرانی داشته باشه یا کارمند جایی باشه
سلام مونی جون.. بیشتر بیا اینجا خوشحال میشیم میبینیمت. ساحل جون این عکساشه. http://ecx.images-amazon.com/images/I/51RQPPAD9XL._SY300_.jpg http://bilder.buecher.de/produkte/33/33401/33401335z.jpg http://ecx.images-amazon.com/images/I/314bF1Nf0TL._SS500_.jpg
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طلا گرمی

pony_pink | 9 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز