2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490804 بازدید | 6289 پست
خواهش میکنم مونی جون ...به نظرم باید آلمانی یاد بگیریم ... پارمیدا جون مرسی عزیزم ... من تصمیم دارم برم دانشگاه خسته شدم احساس میکنم پوچم...به همین خاطر باید زبانم را قوی کنم ...
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هربار میرم و میام کلی از دست هم وطن های محترم حرص میخورم ..این سری که با رونیا بودم بچه در طول پرواز فقط 6 , 7 دقیقه گریه کرد مسافرها ( با ایران ایر رفته بودم ) منو خفه کردن دیگه انقدر که رفتن و اومدن تذکر دادن ..خودم از همه بیشتر حرص میخوردم حرف اینها هم بیشتر آزارم میداد ...وقتی رسیدیم یه خانم ایرانی برگشت به دختر که کنار من بود( اونم بچه اش با رونیا بود) ..گفت اگه از اول یه آب قند تو حلق بچه میکرد انقدر گریه نمیکرد ... هیچکدوم هم راه نمیدادن که من زودتر برم ..یه زن و شوهر آلمانی به من اشاره کردن که تو بیا برو ...واقعا آدم حرصش میگیرهههههههههههههه ...
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
ساحل کلا باید ایگنورشون کنی.. متاسفانه مردم ما خیلی بداخلاق شدن. خاله من بعد از 30 سال رفته بود عید پارسال ایران, میگفت چقدر همه دعوا دارن!! مغازه دارا که کلا هیچی نمیارن ببینی از اول باید قول بدی که میخری بعد جنس میارن ببینی!!!!!!!!!! فکر کن!! من 5 ساله نرفتم ایران. اونموقع با ایران ایر رفتم. راضی بودم در کل. کارمنداش خیلی مهربون بودن... کلا مهماندارا آرینو نگه داشتن 7 ماهش بود.. هی میامدن میگرفتنش باهاش قدم میزدن.. منم روم نمیشد بگم نه خطرناکه...اگر الان بود روم میشد... ولی مثلا مشکلی که ایران ایر ذاشت این بود که کمربند مخصوص بیبی نداشت.. منم که گفتم خطرناکه اقا گفت نه اتفاقی نمیوفته.. ولی خب ریسکش بالاست بنظر من. بیبی بسکت هم که بهمون دادن هــــــــــــــی گفتن مواظب باشین این لقه با بچه میوفته!!.... بجز اینا خیلی خوب بود.. مسافرها هم مهربون بودن... منم حواسم نبود نزدیک بود بی حجاب پیاده شم کلا. البته بغلیهای ما هم هنوز سرشون نکرده بودن.... هواپیما که کاملا ایستاد توی بلندگو گفتن لطفا حجابتونو رعایت کنین ... ایشششششششششششششش
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جون چه خوب ...پس از بدشانسی ه من بوده که اون رفتارهارو تو هواپیما با من داشتن ...یه چیزی هم هستااا ..متاسفانه ایرانیها خیلی به ظاهر افراد توجه میکنن...شاید چون همسرت آلمانی بوده بیشتر تحویلت گرفتن ..اینو جدی میگم ..من تازه از این اومدم خیلی هم میرم میام میدونم که اینها خیلی باعث میشه اطرافیان بیشتر بهت توجه کنن..
در سرزمین من : نگاه کودکش پر از آرزوست , نگاه جوانش پر از حسرت و نگاه سالمندش پر از افسوس .
پارمیدا جون درمورد اقامت توی المان شخص معتبر یرو میشناسی اطلاعات کاملی داشته باشه؟ اگر ویزای شینگن داشته باشی میتونی از المان راحت بری هلند و ایتالیا و کلا فقط بلیط قطار لازمه؟ خیلی ممنونم که جواب سوالم رو میدین
سوال اولتو نمیدونم. آره عزیزم اگر ویزات شنگن باشه با هواپیما و یا قطار میتونی به کشورهای شنگن سفر کنی.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام دوستان گلم یه پیشنهاد داشتم ، اگر موافق هستید با کمک پارمیدای عزیز و دوست داشتنی و سایر دوستان مهربانمون که زبان آلمانی خوبی دارن یک تاپیک آموزش زبان آلمانی بزنیم ، و تمام احتیاجات روزمره از خرید و همسا یه ،صحبتهای مهدکودک تا مدرسه و...... بدون در نظر گرفتن گراماتیک اگر موافق هستید شروع کنیم
تو لطف داری به من.. من خیلیم خوب نیستما.. صحبت میکنم هی همسرم گیر میده بهم... ولی منم دوست دارم تاپیک بزنیم.. البته یه تاپیک بود که به زبان آلمانی توش صحبت میکردیم.. نمیدونم چی شد
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
سلام بچه ها توی شهری که زندگی میکنید دور و برتون کسی هست که از طریق پناهندگی اومده باشه آلمان؟ میخوام شرایط زندگیشونو بدونم؟ بدو ورود سخت بود براشون؟ توی کمپ بودن؟ اگه بودن کمپ چجوریه؟ یکم برام توضیح بدین
سلام فرزند دلبندم جان توی شهر ما که کمپ ندارن. یعنی کمپشون یک سری آپارتمان هست و خونه های کوچک توش که به پناهنده ها میدن. یه مکانی هم هست بنام لیلا هاوس که برای پناهنده ها برنامه های مخصوص میذارن و بازار و جشن و .... . و مشاوره دارن برای پناهنده ها و مخصوصا خانمها. توی اون تاپیک خوندم که نگران مدرسه بچتی, میخواستم بگم آلمان بچه ها باید برن مدرسه و بچه پناهنده ها هم از این قضیه مستثنا نیستند و خود دولت میفرستتشون مدرسه. .. کلا بچه که داری خیلی بهت میرسن. راستش من زیاد پناهنده ها را نمیشناسم ولی یه جا هست که میریم پیتزا میخوریم یه اقایی سیاه اونجا کار میکرد ایرانی بود 9 سال بود کارش درست نمیشد چون معتاد بود. البته براش جدا دولت یه آظارتمان گرفته بود و پول برق و ... اجاره میداد ولی خب بلاتکلیف بود دیگه.... البته من با اون آقا صحبت کردم براش فرقی هم نمیکرد!!
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پناهندگی برای اشخاصی که اکتیو هستند و اهل کار و سفر یکمی سخته چون تا وقتی جواب نیمده اجازه کار و سفر و درس خوندن ندارن. (البته بچه ها میرن مهد یا مدرسه)
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز