سلام سوال منو که کسی جواب نداد

ساحل جون دیکشنری خوب لانگن شایت هست.. البته به نظر من المانی به آلمانی بگیر. مجبور کن خودتو آلمانی فکر کنی اونوقت زبانت قوی میشه. آلمانی به آلمانی بجز لانگن شایت دودن و پنز هم خوبه.. لانگن شایت . فارسی به آلمانی و آلمانی به فارسی هم داره. آفرین که داری میری کلاس عزیزم.... اتفاقاااااااااااااا منم امسال میخوام دوباره تست داف بدم. چون مدرکی که دارم مال 6 سال پیشه و فکر کنم الان زبانم بهتره. میخوام اگرررررررررررر بشه و قبول بشم که احتمالش فقط 5% هست برم رشته خبرنگاری یه وایتربیلدونگ کنم..... ولی حالا ما یه تیری میزنیم دیگه شایدم خورد به هدف.