2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
سلام

ملوس جان من به فکرت هستما... هنوز مسافرتن. بزودی زود برمیگردن.. باهاشون تماس میگیرم.

ویانا جون. اسم پسر دوست ما آرون هست و آلمانی هم هستنو معنی بدی نباید بده. اسم خوش آوا و قشنگیه عزیزم. مبارک باشه.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

maman sam samina جان امیدوارم بدن چون تو لیست اسامی ثبت احوال بوده ندن هم باز من میزارم بسکه دوست میدارم این اسم را خخخخ
من دو قلب دارم که بیرون از سینم میطپند ❤❤خوشبختی مگه غیر اینه
سلام دوستان
میخوام شرایطمو بگم که اگه کسی اطلاعا تی داره منو رهنمایی کنه ,میدونم ایالت با ایالت فرق میکنه ,
شوهرم سال قبل کار دایمی گرفت , نوامبر ٢٠١٤ اقامت دایم میگیره ویزای منو بچم منوط به ویزای ایشونه ,
پاس ایرانی دارم
میخام بدونم با این شرایط بعد از اقامت دایم ما چه خدماتی دریافت میکنیم؟مثل آلمانی ها ؟
چه خدمات اجتماعی ؟ من کار ندارم دنبالش میگردم ولی نمیشه بعد از اقامت گرفتن گرفتن کار برام آسونتر میشه ؟ممنونم
سلام

مرسی ویانا جون. ما خوبیم... تو خوبی؟ بارداریت راحته؟ امیدوارم همیشه شاد باشی عزیزم. اسم پسملی هم خیلی قشنگه.

زیبا جان منم 5 ساله نرفتم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
طلا جون آره با اقامت دائم همه شرایط برات مثل آلمانیها میشه. برای کار هم وقتی شما اجازه کار داری میتونی کار کنیو کار پیدا کنی... الان شاید سخته برات چون فکر میکنن شما را میگیرن و بعد از یه مدت دوباره باید دنبال نیروی کار بگردن با اقامت دائم میدونن که شما آلمان موندنی هستین. برای کار پیدا کردن باید نمرات و تجربه خوبی داشته باشی که بتونی رزومه خوبی ارائه بدی. ایشالا بزودی کار پیدا میکنی عزیزم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد

ممنونم پارمیدا جون
اگه دوستی نظر و اطلاعی داره خوشحال میشم

سلام دوستان
میخوام شرایطمو بگم که اگه کسی اطلاعا تی داره منو رهنمایی کنه ,میدونم ایالت با ایالت فرق میکنه ,
شوهرم سال قبل کار دایمی گرفت , نوامبر ٢٠١٤ اقامت دایم میگیره ویزای منو بچم منوط به ویزای ایشونه ,
پاس ایرانی دارم
میخام بدونم با این شرایط بعد از اقامت دایم ما چه خدماتی دریافت میکنیم؟مثل آلمانی ها ؟
چه خدمات اجتماعی ؟ من کار ندارم دنبالش میگردم ولی نمیشه بعد از اقامت گرفتن گرفتن کار برام آسونتر میشه ؟ممنونم
عزیزم چایی گیاه زالبای هست. (نمیدونم توی فارسی چی میشه) ولی خوشمزست من خوردم.. توی بارداری زیاد ازش نخور.. برای سرفه و اینا هم خیلی خوبه
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جون شکر خدا هرچند من بخاطر تهوع روزگار سختی دارم اما میگذرونم ...راستی نظرتو در مورد بچه دوم بگو که تجربیاتی که بدست آوردی رفتار بچه بزرگ با کوچیک و تحولاتی که بوجود میاد خوشحال میشم ب دونم کلا راضی هستی چون من ذهنم مشغوله این قضایاس اکثرا
من دو قلب دارم که بیرون از سینم میطپند ❤❤خوشبختی مگه غیر اینه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز