2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
ارنج
بله تو هامبورگ 2 تا شعبه داره
اینجا 2 زمان حراجی هست که یکی حراج تابستونی و یکی حراج زمستانی
ولی تو فروشگاهها همیشه حراجی پیدا میشه
ولی کم و بیش

اگه شما تو گوگل سرج کنی میتونید ادرسش رو ببینید
لباس بچه
تمام فورشگاهها دارن و بی بی والس فقط وسایل نوزاد و لباس بچه تا 2 سال داره
اگه بخواید برای بچه 7 ساله خرید کنه اصلا براش چیزی پیدا نمیشه
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
مامان سام و سامینا :)
آره شاید . ولی من بعد از 2 سال و نیم که اینجا زندگی می کنم، هنوز نتونستم دوست ایرانی پیدا کنم . آخه چون شوهرم اینجا بزرگ شده، همۀ دوستاش آلمانی هستن :/ تو کلاس زبانم هم ایرانی نبود :(

میترسم تنهایی دپرس بشم :(

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوریشید خانوم
بقول دکتر هولاکویی
دوست اگه نداری بخر
البته این یک مثل هست
دوست عزیز شاید از حرف من ناراحت بشی ولی ما یکی مثل شرایط شما تو خانوادمون داریم
الان ن3 ساله اینجا زندگی میکنه و یک بچه 1.5 ساله هم داره شوهرش هم اینجا بزرگ شده
والا اصلا دوست نداره که کسی رو برای خودش پیدا کنه منتظره کسی بیاد سراغش
هزار بار بهش گفتم و اصلا توجهی به حرفها نمیکنه
زمان مثل برق و باد میگذره و بچه بزرگ میشه
میره مهد دوستای خودش رو پیدا میکنه وقتی به خودت میایی میبنی که همه اطرافیانت المانی هستن
خوب زبان بلد نیستی مجبوری به خاطر بچه با اونها رفت و امد کنی
بچت بخاطر اینکه دور اطرفت ادم کم بوده و رفتامد نکردی مخصوصا هم زبانت دور میشه از زبان مادری

ببخشید اینجوری نوشتم چون دیدم میگم
بزار از خودم بگم
شوهرم ادمی که عاشق رفت و امده
همیشه تو خونم مهمانه بعضی وقتا خیلی خسته میشم
خانوادم دورم هستن
همش با بچه هام فارسی حرف زدم و پسرم زمانی که رفت کیندرگارتن فقط کمی المانی بلد بود الان میخواد بره مدرسه
و با خواهرش فقط المانی حرف میزنه کل روز شاید 20 تا جمله فارسی نگه
در صورتی که پرفکت فارسی بلد بود
سعی کن پیدا کنی
برو هر مرکز ایرانی که میدونی برو هر جایی که ایرانی ها هستن
با هر کسی نمیشه دوست شد ولی میشه یک قهوه خورد
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
یکی از دوستام و که امروز داشتم باهاش صحبت میکردمو شرایطمو بهش گفتم و گفتم که میخوام برم اونجا برای پناهدگی ولی بهم گفت که چون بیماری من یه خرج اضافه است برای دولت آلمان هرگز قبول نمیکنن پناهندگی منو ولی میدونم از روی فکر خودش اینو گفت
راستی با کمال تعجب امروز رفتم جواب آزمایشمو گرفتم و نا باورانه آهن بدنم 8975 بود در صورتبی که باید بین 13 تا 90 باشه
دیگه خودت فرض کن من چه وضعیتی دارم
وای خدا فکر کنم با این وضعیت 1 ماه بستری بشم
مامان سام سامیا جان دیگه دارم کم میارم
Maloosmochool
من درکت میکنم بیماری که داری سخته اما مامان سام و سامینا خیلی خوب توضیح داده برای شما یعنی اگر شما اینجا باشی برای درمانت کوتاهی نمیکنن اما دلیل نمیشه اقامت بدن پس شما از نظر درمانی مشکل نداری ولی برای موندن باید دلیل قانع کننده ای داشته باشی کل ماجرا اینه حالا دیگه خودت باید استارت رفتن بزنی حالا شما از وضعیت پناهندگی آگاه بشی کمکی بهت نمی کنه چون در هر استان قاون خودش رو داره و هرکسم نظر شخصی خودش رو داره مشکل شما درمان که اونم جداست و خدمات مخصوص خودش رو داره مدارک پزشکی با خودت بیار بقیه با دولته فوقش درمان میشی و برمیگردی اینکه خیلی خوب
من دو قلب دارم که بیرون از سینم میطپند ❤❤خوشبختی مگه غیر اینه
سلام عزیزان کسی هست در مورد اسم آرون به من کمک کنه که در آلمان معنی بدی داره یا نه میخوام اسم پسرم رو بزارم Aron arian چطوره چون میخوام اسمش در آینده براش مشکلی بوجود نیاره
من دو قلب دارم که بیرون از سینم میطپند ❤❤خوشبختی مگه غیر اینه
منظورم بیشتر معنی اسم هست تا جایی که سرچ کردم معنی بدی نداره اینجا از نظر تلفظ الان اینجا اسم viana رو باید فیانا تلفظ گنند که ولی درست ویانا تلفظ میکنن
من دو قلب دارم که بیرون از سینم میطپند ❤❤خوشبختی مگه غیر اینه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز