ارنج
بله تو هامبورگ 2 تا شعبه داره
اینجا 2 زمان حراجی هست که یکی حراج تابستونی و یکی حراج زمستانی
ولی تو فروشگاهها همیشه حراجی پیدا میشه
ولی کم و بیش
اگه شما تو گوگل سرج کنی میتونید ادرسش رو ببینید
لباس بچه
تمام فورشگاهها دارن و بی بی والس فقط وسایل نوزاد و لباس بچه تا 2 سال داره
اگه بخواید برای بچه 7 ساله خرید کنه اصلا براش چیزی پیدا نمیشه
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .