سلام دوستان
میخوام شرایطمو بگم که اگه کسی اطلاعا تی داره منو رهنمایی کنه ,میدونم ایالت با ایالت فرق میکنه ,
شوهرم سال قبل کار دایمی گرفت , نوامبر ٢٠١٤ اقامت دایم میگیره ویزای منو بچم منوط به ویزای ایشونه ,
پاس ایرانی دارم
میخام بدونم با این شرایط بعد از اقامت دایم ما چه خدماتی دریافت میکنیم؟مثل آلمانی ها ؟
چه خدمات اجتماعی ؟ من کار ندارم دنبالش میگردم ولی نمیشه بعد از اقامت گرفتن گرفتن کار برام آسونتر میشه ؟ممنونم