سلام دوستان
سلام maman sam samina جان خوبی عزیزم؟
من امروز با برادر شوهرم صحبت کردم کلیییییییییییییی توی دلمو خالی کرد

برادر شوهرم الآن توی استرلیاست و اونجا داره اقامت میگیره
بهم گفت اگه بخوای بری آلمان برای پناهندگی حتما حتما حتما باید غیر قانونی بری چون دیپورتت میکنن
بعدش اینکه ما اصلا نمیتونیم به این بهونه که من دارم اینجا اذیت میشم از لحاظ درمانم و قبول نمیکنن ما حتما باید یه پرونده پلیسی داشته باشیم
مثل اینکه مثلا شوهر من موقع خون زدن من با پرستارا دعواش میشه و اونا براش زندانی میبورن از اینجور چیزا
درستهههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟