2777
2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ملودی جان ممنون بله برای ضد عفونی میخوام
بتادین هم هست تو داروخانه ها؟



مامان سام جون نمیخواد لوزه هاش رو برداره میخواد یه ذره از گوشت بغلش بگیره و کوچیک تر کنه لوزه هاش رو چون لوزه هاش مشکلی ندارن
گفته سر پاییه و نگهش نمیدارن و چند ساعت بعد از عمل مرخص میشه
تو کلینیک هم میخواد عمل بکنه
مرسی الکل رو هم میرم میگیرم.ولی بتادین چی؟
**** سکوت، گاهی بهترین تحقــــیر است...! ****
ﻋﺸﻖ ﺳﺒﺰ
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﭘﺴﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻦ ﻫﻢ ﻟﻮﺯﻫﻬﺎﺵ ﺭﻭ ﺑﺎ ﻟﻴﺰﺭ ﻋﻤﻞ ﻛﺮﺩﻥ
ﺑﻌﺪ ﺗﻮ ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﻋﻤﻞ ﻛﺮﺩﻥ
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام دوستان
سلام maman sam samina جان خوبی عزیزم؟
من امروز با برادر شوهرم صحبت کردم کلیییییییییییییی توی دلمو خالی کرد
برادر شوهرم الآن توی استرلیاست و اونجا داره اقامت میگیره
بهم گفت اگه بخوای بری آلمان برای پناهندگی حتما حتما حتما باید غیر قانونی بری چون دیپورتت میکنن
بعدش اینکه ما اصلا نمیتونیم به این بهونه که من دارم اینجا اذیت میشم از لحاظ درمانم و قبول نمیکنن ما حتما باید یه پرونده پلیسی داشته باشیم
مثل اینکه مثلا شوهر من موقع خون زدن من با پرستارا دعواش میشه و اونا براش زندانی میبورن از اینجور چیزا
درستهههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست عزیز
من هم به شما گفتم برای موندن در اینجا باید یک دلیل قانع کننده داشته باشین
اینها کلی از فرهنگ و نوع زندگی ما میدونن
اینکه شوهرت با یک پرستار دعوا کنه و اون رو بردن زندان یک تعریف درستی نیست
باید یا فکر محکمه پسندی داشته باشی
یا اینکه ریسک کنی و اینجا بگی خوب تا خوب شدنم میمونم و زمانی که خوب شدم اگه من رو برگردوندند اشکالی نداره
ولی بدون کمتر کسی رو از اینجا پس فرستادن

اگه نظر من رو بخوای باید بیشتر تحقیق کنی
میدونی خنده های شیرینت من رو به زندگی امیدوار میکنه و نگاه زیبات به من امید زندگی میده .
سلام مامانااا

خیلی ناراحتم . فکر کنم همین روزاس که از تنهایی دیوونه بشم . ما مونیخ زندگی می کنیم . همسرم که بجز آخر هفته ها، همش مشغولِ کارِ . من و دخترم که 7 ماهشه هم تنهاییم . اینجا تو مونیخ هیشکی رو نداریم .

من شدیدآ احتیاج به هم صحبت و دوست دارم

هم اکنون نیازمند یاریِ سبزتان هســـــتیم

کسی از مونیخ نبـــــــــــــــود ؟؟؟؟
سلام دوستان میشه به من بگین سبوس جو دوسر به المانی چی میشه و از کجا میتونم تهیه کنم.یا پرک جو دو سر از اینهایی که اماده خوردن هست برای رزیم لاغری میخوام .اگر محصول خاصی که پر فیبر باشه و جلو اشتها رو بگیره میشناسین معرفی کنید. من ایران بودم ار این پودرهای اسلیم لست میخوردم ولی اینجا ندیدم ویا اسمش رو من نمیدونم
مرسی از راهنماییتون
سلام دوستان نت یه سوال دارم بیبی والز دلیوری به کشورهای دیگه داره؟
و اینکه ایا فقط میشه خرید اینترنتی کرد یا شاپ هم داره و اگه داره توی هامبورگ کجا هست؟
دیگه اینکه حراج خوب وسایل بچه (مثلا 7 سال) کی و کجاها هست؟

ایا لگو زمان خاصی حراج میزاره ؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز