2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
دایان جون
پست ها: 7
عضویت: 16/6/1391
1391/8/7 3:39 ب.ظ


سلام بچه ها یه سوال ....تو شهرهایی که شما هستین روانکاو و روانپزشک ایرانی هم هست؟؟؟؟؟من قرص افسردگی مصرف میکنم شوشو میخواد واسه کار بیاد اونجا من میترسم که درمانم دچار مشکل بشه...البته من الانم تو غربتم....کلا چطوریه اونجا بنظرتون مشکلم بیشتر نمیشه؟؟؟

بچه هاجواب منو نمیدید.....تو رو خدا بی رو دربایستی بگین...الان تو یکی از شهرهای محرووم ایرانم دور ازخانواده....حالا شوشو میخواد بیاد اونجا مونده تصمیم من...کمی شرح بدید...میشه روحیه اشو ادم پیدا کنه اونجا

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مژده جون
اینجا تو دکتر زنان هم بری همون موقع ازت آزمایش میگیره بهت میگه
1.بچه نخوای همونطور که مامان سام سمینا گفت راه های مختلفی وجود داره پیش دکتر زنان بری راهنماییت میکنه
2. تو فروشگاه Rossmann یا هر فروشگاهی که بری schwangerschaft test میتونی بگیری تازه داروخانه ها هم دارن
3. قرص ضد بارداری هم هست اونم بدون هیچ نسخه های داروخانه بهت میده
پس مشکلت چیه که این همه زندگی واسه خودت سخت میکنی !!! اینجا که امکانات بیمه خیلی چیزای دیگه ای که داره بهتر از ایرانه !!!!
دایان جان اینجا هم دکتر روانشناس داره ایرانی هم هست
مثلا تو هامبورگ دکتر ایرانی هم هست و من چند تا از آشناهامون پیشش میرن
شهر های دیگه هم احتمال زیاد هست میتونی تو گوگل هم سرچ کنی و پیدا کنی







مرسی مامان سام و مرسی زهره جون از راهنماییتون
مامان سام تمام راههای جلوگیری از بارداری رو میدونم و میشناسم.
با وضعیت بیمه و مخارج هم هیچ مشکلی ندارم....
مگه من گفتم بچه نمیخوام...؟؟؟!!!
من 5 ساله ازدواج کردم, ماه قبل برای بارداری اقدام کردم, 2 هفته اس پریودم عقب افتاده, دیروز دکتر زنان رفتم برای تست گفت ما با بیبی چک تست میکنیم که خودتم میتونی از داروخانه بگیری و انجام بدی.
منم هفته از dm گرفته بودم ولی منفی بود.
میخوام مطمئن شم, همش میترسم نکنه مشکلی هست که نمیدونم.
هـــمـــیـــــن......
سلام بچه ها خوبین؟

دایان جان تو شهر ما روانکاو ایرانی نبود، ولی کلا تو آلمان خیلی پزشک ایرانی هست، حتمن روانکاو هم هست. عزیزم تصمیم دارین بین اینجا برین حتمن کامی زبان بخونین خیلی بدردتون میخوره.

زهره جان شما تصمیم دری بیای آلمان زندگی کنی یا اینکه اینجا هستی؟

مژده جان، خوب چندروز صبر کن برو دوباره تست کن، بعد هم برو به دکترت بگو منفی شده ولی پریودم عقب افتاده، برات سونو واژینال میکنه میبینه بارداری یا نه.... چرا خسته شدی از آلمان? امیدوارم بزودی برگردی ایران وقتی داری اینجا اذیت میشی عزیزم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
پارمیدا جون سلام
من تو نه سال رفته که تو آلمان هستم و زندگی میکنم
اما تو این کلوپ زیاد فعال نبودم تازه وارد به نظر اومدم...ههههه

مژده جون تو هم استرس این همه به خودت وارد نکن اگه واقعا نینی در کار باشه اون اذیت میشه
اگر به خاطر سیستم اینجا نمیتونی زندگی کنی کنار بیایی تو ایرانم مسایل خودش داره هر جای دنیا به یه شکلی
امید وارم هر جا که خوشی همون جا باشی

سلام طلا جون

من خودم محصولات Guhl رو استفاده میکنم و راضی هستم
Pantene هم نرم کننده اش رو استفاده کردم خوب بود
اگر هم با قیمت مناسب تر میخوای محصولات Herbal Essence بگیر اونم من یه مدتی استفاده کردم و راضی بودم
Yves Rocher هم همه محصولاتش طبیعیه و عالیه اونم من لوسیون و شامپو بدنش رو استفاده میکنم
کرم دست هم Dove پروتیین دار بگیر خوبه نرم میکنه اونم تجربه دارم
یا هم کرمی بگیر که توش Alo vera یا Kamille داشته باشه

اما این رو هم که حتما میدونی انتخاب هر کدوم ار این محصولات بستگی به نوع جنس مو و پوستت داره
شامپو معمولا نباید عوض کرد چون پوست سر بهش عادت میکنه حداقل تجربه شخصی من این رو میگه
بقیه چیزایی هم که میگیری حتما به توضیحاتش دقت بکن

امیدوارم راهنماییت درستی بهت گفته باشم

من یه چیزی متوجه شدم این کلوپ جمعا چند عضو فعال بیشتر نداره
منم خودم که کاربر خاموش بودم اکثر وقت ها اما خوب دیگه میخوام بیشتر سر بزنم....
با ساحل 89 آشنایی داریم با هم ......ههههه

سلام،
زهره جان چه جالب، kojay آلمان هستی؟

طلا جان من محصولات آرایشی ایو روشه استفاده میکنم چون همش گیاهیه و روی حیوانات هم آزمایشی نمیکنن، این برای من مهم بود. بادی شاپ هم خیلی خوبه اون هم گیاهیه.
شامپو و نرم کننده هم Herbal Essence استفاده میکنم و راضی هم بودم.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز