2789
عنوان

آلمان

| مشاهده متن کامل بحث + 490791 بازدید | 6289 پست
درست فهمیدی زهره جون من بیشتر از ۷ ساله که آلمانم و چند ماهه اومدم کنیا :) میگم آلمانم چون روحم همچنان اونجاست ؛) چند سالی کنیا میمونیم ولی بعدش دوباره برمیگردیم.

از چه جالب منظوری نداشتم، آخه اول با دایان اشتباه گرفتمت که سوال کرده بود آلمان چجوری و ویزا چی داشتنو اینا.. ، وقتی گفتی آلمان هستی پیش خودم فکر کردم چرا از ویزا سوال میکنی، بعد هم متوجه شدم اسماتونو قاطی کرده بودم و ... چرا بیشتر نمی این کلوب عزیزم.

ما کتبوس بودیم، بین برلین و درسدن هست.

آخی من عاشق هامبورگم، اندازه تهران دوسش دارم، ۱ سال و خورده ای هامبورگ زندگی کردم، خیلی خوب بود.
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
من فکر کردم تو زمان بیشتری توو آلمان بودی !
خوب منم بگم که بچه ندارم و با همسری زندگی دو نفره داریم در حال حاضر یه اطلاعاتی داده باشم فقط فضولی نکرده باشم ههههه
تو آلمان بزرگ شدی با به دنیا اومدی یا ازدواج کردی و موندی البته اگه دوست داشتی جواب بده
مییتونم بپرسم چرا کنیا هستی سخت نیست برات اونجا ! اینطور که متوجه شدم بچه هم داری !!
اره میدونم کجاست کوتبوس برلین هم زیاد اومدم
من خودم هم هامبورگ خیلی دوست دارم اما همسری بیشتر تمایل داره بیرون از هامبورگ بره کم کم مبگه خونمون عوض کنیم این حرفا .....خودش اینجا تو هامبورگ از بچگی بزرگ شده نمی دونم چرا بیرون هامبورگ ترجیج میده واسه زندگی میگه کار در هامبورگ زندگی بیرون از شهر
اما خدایی این کلوپ خیلی سوت و کوره دل آدم میگیره ........

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مرسی زهره جان و مامان سم سمینای عزیزم از جوابتون. زهره جان بستگی به شهرش داره یا منطقه داره؟ به نظر شما کدوم شهر بیشتر توش نژاد پرستی رواج داره؟من خودم اگه روزی بخوام بیام تا زبون باز نکنم لو نمی رم (خود شیفتگی مفرط)
در مورد سئوالت که گفتی چرا این همه سئوال باید بگم من به کشور آلمان و زبان آلمانی خیلی علاقه دارم.خیلی خیلی کم هم در حد حال و احوال پرسی آلمانی بلدم.دلم میخواد یک اطلاعات خیلی کاملی از این کشور داشته باشم
vielen danke
سلام سلام،

zohreh جان، نه من 7 سال و نیم پیش از ایران اومدم آلمان. بدش با همسری آشنا شدم و ازدواج کردیم. الان هم کنیایم چون همسرم کارشو عوض کرد و منتقل شد اینجا، کلان عشق آفریقاست این همسر جان من، تازه داره نقشه میکشه واسه اتوپی! خدابداد برسه. :))

سخت که خوب هست خیلی چیزهاش مسلما با آلمان فرق میکنه, ولی خوب یک سری چیز خوب هم داره یکیش آب و هوشه، یکیش هم اینجا ما خونه خیلی بزرگی داریم و باغ و .... آلمان نمیتونستیم داشته باشیم. طبیعتش خیلی زیباست و از همه مهمتر پسرم انگلیسیش هم مثل آلمانیش نیتیو میشه، چون الان هم میره مهد انگلیسی. فقط بدیش اینه که من اینجا اجازه کار ندارم، و خیلی برام سخته، من عاشق کار کردنم، البته الان از طریق آلمان یه کاری پیدا کردم، ولی خوب باید تو خونه انجامش بدم.. من دوست دارم تو محیط کار باشم....
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
بانوی ایرانی جان سمت شرق بیشتر مشکل هست ولی کلا زیاد نیست، فقط رستوک اینها بهتره که نری، یا فرانکفورت اودر... البته همه چیز نسبیه... کلان از بسیجیهای ایران تعدادشون خیلی کمتره. ;)
در سرزمین قدکوتاهان ,معیارهای سنجش, همیشه بر مدار صفر سفر کرده اند, چرا توقف کنم.         فروغ فرخزاد
مرسی بانوی شرقی جان که دلیل سوالات گفتی به نظر من تو این استان های آلمان نژاد پرستی بیشتره
Sachsen-Anhalt
Mecklenburg-Vorpommern
کلا بلوک Ost ,S�d Detschland نژاد پرست هستن
در مورد خونه هم بستگی هم به شهر و هم تقسیم بندی شهری داره قیمتش

پارمیدا جون مرسی که شما هم گفتی از خودت آره آلمان یه جوری که توش اگه کار کنی و جایی بری که نتونی کار کنی خیلی اذیت میشی کار جالبی داره همسریت
همسری منم کارش یه جورایی همش با سفر سر و کار داره

noo100 جان من سمت شرق هامبورگ هستم شما کجاش هستی چند سال اینجایی !!
از خودت بیشتر بگو ! تازه اومدی تو این کلوپ !!!

ماهرخ جان منم باهات تا حالا آشنا نشدم اما میگم قدم نو رسیده مبارک
سلام سلام دوست جوناا خوبین ??
میبینم جمعتون جمعه .
در مورد نژاد پرستی بیشتر طرف غربه و برلین و طرف جنوب هم همینطوره.
خوشبختم از اشنایی باهاتون که تازه معرفی کردین.
راستی پارمیدا جون داییم چهار هفته پیش اومده بود کنیا یاد تو کردم حدود دو هفته پیش برگشت دی. همش بهم میگفت نبودی بیایی کلی عکس بگیری.
.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تاپیک

qqqqpppp | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز