مرسی مامان سام و مرسی زهره جون از راهنماییتون
مامان سام تمام راههای جلوگیری از بارداری رو میدونم و میشناسم.
با وضعیت بیمه و مخارج هم هیچ مشکلی ندارم....
مگه من گفتم بچه نمیخوام...؟؟؟!!!
من 5 ساله ازدواج کردم, ماه قبل برای بارداری اقدام کردم, 2 هفته اس پریودم عقب افتاده, دیروز دکتر زنان رفتم برای تست گفت ما با بیبی چک تست میکنیم که خودتم میتونی از داروخانه بگیری و انجام بدی.
منم هفته از dm گرفته بودم ولی منفی بود.
میخوام مطمئن شم, همش میترسم نکنه مشکلی هست که نمیدونم.
هـــمـــیـــــن......