2777
2789
ما هم 10 روز به تمام شدن ویزا مونده بود خواستیم تاریخ و عوض کنیم امارات جا نداشت ولی قطر جا داشت . فکر کنم قطر بهتره . ولی امستردام هم شنیدم خیلی خوبه و چون بچه داری فاصله کمتره هر چند که تو فرودگاه معطلی داره
زهره جون چقدر تاحالا بلا سر این عرفان کوچولو اومده. الهی قربونش برم. پسربچه هم هست و حتما شیطون. چشم ازش نباید برداری. این تجربه هاتم به ما بگو که سرمون نیاد خواهر.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مینا جون مواظبش باش از خدا میخوام خودش مراقبت کنه ار بچههامون ما غفلتمون زیاده الان بهش بگو زیر گردنش را هم باید توبلند کردن بگیره یعنی الان تو سن ارشیدا باید دستت زیر سر به همرا گردنش باشه تو دوره حساسیه
آره والا خودمم بین زمین و هوا گیر کردم. دلم براش میسوزه تنها بمونه. اشکال از منه که بیش از حد به خونوادم وابسته ام و بخصوص الان که پدرم هم مریضه. از الان غصه م میگیره چطوری ازشون جدا بشم. خلاصه یه چندسالی طول میکشه تا عادت کنم و خودشم میگه اگه دو سه بار بری و بیای خودت دیگه خسته میشی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز