آره والا خودمم بین زمین و هوا گیر کردم. دلم براش میسوزه تنها بمونه. اشکال از منه که بیش از حد به خونوادم وابسته ام و بخصوص الان که پدرم هم مریضه. از الان غصه م میگیره چطوری ازشون جدا بشم. خلاصه یه چندسالی طول میکشه تا عادت کنم و خودشم میگه اگه دو سه بار بری و بیای خودت دیگه خسته میشی.