2777
2789
مینا جون به جای من آب انار نخوری مدیونی‌ها گفته باشم ! که کلی‌ ویارش رو دارم به مولا با نمک و گلپر جونننن آب اناری نیاوران ...یادش بخیر با همسری پیاده می‌رفتیم از خونه اونجا چه میچسبید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مینا جون هزار بلا تا حالا اومده سرش و خدا رحم کرده ما اینجا باید بیشتر حواسمون باشه مینا جون یه چیزی را بهت بگم اصلا به این فکر نکن خونت بهم ریخته مهمون داری نمیدونم شوهرت غذا نداره شیش دونگه حواست به بچت باشه از بودن در کنارش بازی کردن با اون لذت ببر و زمانی که خوابه سعی کن به کارات برسی ووقتی بیدار شد وقتت را با اون سپری کنی وقتی ارشیدا راه افتاد از چایلد سیفتی استفاده کن برا در پنجره قفل خدا را شکر تو بازار اینجا فراوونه ووالمارت داره و تارگت و بعدش بسپارش دست خدا بعضی بچه ها شیطونتر هستن و باید بیشتر حواست بهشون باشه من جمله این عرفان ما
منم اب انار می خوام اونم نیاوران وای که هر دفعه می رفتم کوهنوردی داراباد یه سر هم اونجا اب انار می خوردم وای وای سوگل می کشمت راستی من نون سنگک هم می خوام مینا جون رفتی حسابی جای مارو خالی کن . منم دارم یه جورایی هوس می کنم انگاری هه هه اجیل های تواضع مخصوصا تخمه زاپنی با طعم گلپرو پسته زعفرونی و البته این اجیل ها رو اجتکا رکردم هنوز دارم ولی خوب بازم جامو خالی کن .
مینا جون هزار بلا تا حالا اومده سرش و خدا رحم کرده ما اینجا باید بیشتر حواسمون باشه مینا جون یه چیزی را بهت بگم اصلا به این فکر نکن خونت بهم ریخته مهمون داری نمیدونم شوهرت غذا نداره شیش دونگه حواست به بچت باشه از بودن در کنارش بازی کردن با اون لذت ببر و زمانی که خوابه سعی کن به کارات برسی ووقتی بیدار شد وقتت را با اون سپری کنی وقتی ارشیدا راه افتاد از چایلد سیفتی استفاده کن برا در پنجره قفل خدا را شکر تو بازار اینجا فراوونه ووالمارت داره و تارگت و بعدش بسپارش دست خدا بعضی بچه ها شیطونتر هستن و باید بیشتر حواست بهشون باشه من جمله این عرفان ما
مینا جون امارات و قطر خیلی خوبه ولی مسافر هندی زیاده توش هه هه همه هم بچه های قد و نیم قد ونگ ونگ و بی ملاحظه البته ممکنه الان خلوت باشه من از ایران اولین بار که اومدم افتضاح بود کابوس بود ولی امستردام خوب بود اونجا هم می تونی بری تو هتل خود فرودگاه استراحت کنی و به موقع به پرواز برسی خوبیش اینه که 18 ساعت تو هواپیما رو هوا نیستی . 9 ساعت تا هلند که سریع کی گذره تا تهارن هم که سه سوته می رسی .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز