سلام چندروز پیش بیرون بودم یه دفه سردم شد شب موقع خواب لرز کردم ازفردا عطسه وسرفه شروع شد البته کم سه روز بعد حس بویاییم از دست رفت الان دوروزه هیچ بویی رو حس نمیکنم گلودردم کمه همش میترسم کرونا باشه،کسی تجربه ای مثل من داشته؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزيزم منم اونطوري شده بودم سه شب خاك شير و زعفران و يك قاشق عسل خوردم و اينكه طول زوز قهوه و نعناع بو كردم ي نوع ورزش بويايي در حد سه روز كامل مثل قبل برگشت جالبش ايمكه بيشتر بود بيشترم شد
همسر منم اينطوري شد ولي اصلا حالش بد نشد و دماي بدنش هم خ بالانرفت ولي داغ شد در حد ٣٧ درجه بود،عطسه و يكم سرفه داشت و يهو حس بويايي و چشاييشو از دست داد،اما خداروشكر اصلا حالش بد نشد و نيفتاد و در حد ٣-٤ روز خوب شد ولي حس بويايي و چشاييش دير برگشت،و من ك ازش مراقبت ميكردم هيچ علايمي نداشتم خداروشكر