2789
عنوان

کسی دکتر ازاده محمد پور رو میشناسه

| مشاهده متن کامل بحث + 20832 بازدید | 2777 پست
@pari95   سلام سرگروه جدید عزیز 🌈❤️ ببخشید من زیاد نمیتونم بیام سایت بچه ی کوچیک دارم ۱۵ ما ...

باشه عزیزم با موافقت سرگروهت اشکالی نداره ولی حسابی رعایت کن ❤️

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها یه فرنی با آرد برنج بگید خیشمزه باشه واسه شش ماه 

امروز درست کردم با شیر خشک پسرم بدش اومد 😅🥵

بجز فرنی دیگه چی درست کنم واسه شش ماه سوپ هم باید الان بدم ؟ پوره موز یا سیب میشه بدم 

البته پنج روز دیگه میره تو شش ماه ولی احساس میکنم غذا دوست داره و با شیر هم سیر نمیشه 

اصلا الان باید بدم یا شش ماهش تموم شد 

هیچی یادم نیست 😅😅☹️

@sepiiiiiideh   @مهدیه24   @شیرین_آردا    

هر کی بلده یا بچه کوچیک داره لطفا بگه 😘😘❤️❤️❤️

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
https://harfeto.timefriend.net/967118187 نظر بدید 😂🔫

سلام عزیزدلم،، خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود😘😘چندبار تگت کردم نمیدونم چرا آبی نشد🙈🙈

دخمل خوشکلت و پسل ناززت چطورن❤❤. 

نظررررمو فرستادم😉

 به حکمتش دل بسپار 🌿
بچه ها یه فرنی با آرد برنج بگید خیشمزه باشه واسه شش ماه  امروز درست کردم با شیر خشک پسرم بدش ا ...

من از پنج ماهگی شروع کردم آرد برنجم برنج نیم دون خیس کردم بعد گذاشتم نمش رفت با هاونگ کوبیدم بعد الک کردم بعد گذاشتم خشک شد که تو یخچال کپک نزنه بیرونیا خوب نیست بادوم هم میذاشتم تو آب جوش بعد پوستش میکندم با پشت الک ریزش میکردم میریختم توی فرنیش حواست باشه بادوما شیرین باشه یه کوچولو شکر یا یه نخود نباتم مینداختم توش

 لطفا لایک نکن ممنون       براخوشبخت شدن و رسیدن به آرزوهام یه صلوات میفرستی        اللهم صلی علی محمد و آل محمد
بچه ها یه فرنی با آرد برنج بگید خیشمزه باشه واسه شش ماه  امروز درست کردم با شیر خشک پسرم بدش ا ...

تاپیکhum درمورد تغذیه هم خوبه یه سر بزن

 لطفا لایک نکن ممنون       براخوشبخت شدن و رسیدن به آرزوهام یه صلوات میفرستی        اللهم صلی علی محمد و آل محمد
بچه ها یه فرنی با آرد برنج بگید خیشمزه باشه واسه شش ماه  امروز درست کردم با شیر خشک پسرم بدش ا ...

من یه کتاب دارم پسرم که دنیا اومد خریدم اگه میخوای واست عکس بگیرم اشپزی برا نی نی 

پوست.مو 💇   تایپیک.ورزش 🏃 وزن شروع ۶۸/۵۰۰😒 هدفم ۵۷ (♥_♥)  من میتونم چون دوستایی خوبی کنارم  دارم (بامدادخمارعاشقتم
بچه ها یه فرنی با آرد برنج بگید خیشمزه باشه واسه شش ماه  امروز درست کردم با شیر خشک پسرم بدش ا ...

سوپ میتونی بهش بدی ولی واسه اولین بار حریره بادوم درست کن پوره هم میتونی بهش بدی ولی از کم شروع کن 

فرنیشو با همون شیر خشکی ک میخوره درست کن یا با شیر خودت

سلام ببخشید اومدم وسط بحثتون گفتم گزارشمو بذارم اخه جونم درومد تا فست#  رو رعایت کردم میخوام باهاش پز بدم🤣🤣

گزارش# @donyay_kochak  

حرف به من/پیام ناشناس. 🌻سرگروه زرد🌻تاپیک زندگی سالم وکاهش وزن بامدادخمار 💚خودم عضو گروه سبز💚 رژیم رو از 12 اردیبهشت شروع کردم. وزن شروع:67🤦🏻‍♀️-وزن فعلی:59💪-وزن هدف:57🔒 قد 168 🧍🏻‍♀️🧘🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🎾 Don’t stop until you’re proud

گزارش#  

@donyay_kochak  

عزیز از صبح مهمان داشتم تا الان که رفتن ورزش نداشتم 

آب هم ۶.۷ لیوان خوردم 

مصرفی ۱۰۰۰تا 

من چون هر روز ۱۰۰تا ۱۵۰ کمتر مصرفیم میبندم فست نمیگیرم 

تاریخ شروع ۱۴۰۱/۱۰/۲۰وزن شروع ۸۵ وزن الان ۷۲😍دوباره شروع میکنم پرقدرت مثل همیشه من از ۱۲۵ این همه راه دور دراز اومدم پس بقیه راهم میتونم تا  به هدفم ۶۵ برسم                             

گزارش#   @مامان_الیساهستم  

🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻


صبحانه: ۱ کف دست نان+ ۳ قاشق املت=۱۷۴ کالری


نهار: ۲ کف دست نان+ ۱۰۰ گرم حمص= ۲۴۴ کالری


م.و: شیر= ۱۱۴ کالری


شام: ۱۲ قاشق سوپ= ۱۸۰ کالری


🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔻🔺🔻🔺🔻🔺


کالری مجاز ۵۰۰

کالری مصرفی  ۷۱۲


🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻🔺🔻


ورزش و چالش و آب و انگیزه هیچی(آی ام یک بی اعصاب بخاطر پری) 😫😫😫

گروه آبی💙وزن شروع ۵۷/۵۰۰💙وزن هدف ۵۰💙قد ۱۵۵💙💙شروع رژیم ۹۹/۲/۲۸💙💙 وزن فعلی ۵۵/۳۰۰
سلام عزیزدلم،، خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود😘😘چندبار تگت کردم نمیدونم چرا آبی نشد🙈🙈 دخمل خوشکلت و ...

سلام عشقم قربونت عزیزدلم منم خیلی دلم تنگ شده بود😍😍 

خوبن فدای تو 😘😘😘😘❤️❤️

😅👌😘

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز